Pomoć

 

 

 

 

Korisnički račun

Moram li biti registriran, ako želim knjigu naručiti kod Vas?

Da. Registracija je potpuno besplatna i traje samo nekoliko minuta. 

Zašto mi uopće treba korisnički račun?

Korisnički račun Vam je potreban da bi iskoristili sve prednosti koje Vam nudi libri.hr. U prednosti ubrajamo među ostalim uvid u detaljnu povijest svih narudžbi, upravljanje Vašim podacima i adresama za dostavu, upravljanje obavijestima o dostupnosti knjiga, pregled Vaših favorita, upravljanje Newsletter-om i plaćanje pouzećem ili platnim nalogom. Svakodobno imate mogućnost brisanja svog korisničkog računa.

Ne mogu se prijaviti, što mogu učiniti?

Eventualno ste pri narudžbi ili registraciji naveli pogrešnu e-mail adresu, ili je e-mail koji smo Vam poslali završio u Spam-u. U tom slučaju kontaktirajte našu korisničku službu putem naše Kontakt-forme ili direktno na ovu e-mail adresu: kontakt@libri.hr.

Zaboravi-la/o sam lozinku, kako mogu dobiti novu?

Zahtjev za novu lozinku pokrenite klikom na link Zaboravili ste lozinku?, koji se nalazi na desnoj strani početne stranice. Pošaljite nam svoju e-mail adresu sa kojom ste se registrirali, i uskoro ćemo Vam e-mailom poslati novu lozinku. Novu lozinku možete ponovo promijenuti u postavkama za Vaš korisnički račun, u koji ulazite klikom na Vaše korisničko ime.

Ako unutar nekoliko minuta NE dobijete e-mail sa Vašom novom lozinkom, provjerite sljedeće: Dali ste se uopće registrirali na libri.hr? Ako niste, molimo Vas da to učinite ovdje, nakon čega sami možete odrediti Vašu lozinku. Odmah nakon registracije biti ćete uvijek u mogućnost prijaviti se sa Vašom e-mail adresom i lozinkom.

Kako mogu promijeniti svoju e-mail adresu?

  • Vašu e-mail adresu možete promijeniti unutar postavki za Vaš korisnički račun.

  • Uobičajno se prijavite i zatim uđite u postavke za Vaš korisnički račun na način da kliknete na Vaše korisničko ime.

  • Pod točkom "Moji podaci" se nalazi i Vaša e-mail adresa.

  • Sada imate mogućnost promijeniti Vašu e-mail adresu.

  • U zadnjem koraku unesite Vašu lozinku i potvrdite Vašu novu e-mail adresu pritiskom na „Spremi“.

  • Nakon ovih koraka uspješno ste promijenili Vašu e-mail adresu, pa se možete uobičajenim postupkom prijaviti na Vaš korisnički račun.

Kako mogu isključiti obavijest o ponovno dostupnim knjigama?

Popis knjiga za koje ste uključili opciju da Vas se e-mailom obavijesti kada budu ponovno dostupne, nalazi se unutar postavki korisničkog računa pod „Moje obavijesti“. Ukoliko ne želite više primati obavijest o ponovnoj dostupnosti određene knjige koja se nalazi na Vašem popisu, jednostavno je izbrišite sa popisa pritiskom na tipku u obliku znaka koša za otpad.

Zaštita podataka

Tematici zaštite podataka posvećujemo na libri.hr najveći prioritet. Zbog toga Vas na ovom mjestu želimo informirati na koji način i s kojim razlogom upotrebljavamo Vaše osobne podatke na našoj web-stanici. Više o tome možete naći pod Opći uvjeti 1.dio.

 

Narudžba

Za određene knjige iz Vaše ponude potrebne su mi dodatne informacije. Informacije na Vašoj stranici mi nisu dovoljne. Što mogu učiniti?

Neprestano radimo na tome da prikupimo sve detalje o svakoj knjizi koju nudimo. Zbog opsega ponude nažalost nismo uvijek u mogućnosti ponuditi sve informacije za svaku knjigu koju nudimo. Ako Vam ponuđene informacije nisu dostatne, onda Vas molimo da dodatne detalje pokušate pronaći uz pomoći nekog internet-pretraživača po Vašoj želji. Naša korisnička služba na žalost ne raspolaže dodatnim informacijama za knjige iz naše ponude.

Knjige sa dobnim ograničenjem

libri.hr u svojoj ponudi ima i knjige koje su namijenjene osobama starijima od 18 godina. Takve knjige isključivo prodajemo uz prethodni dokaz punoljetnosti kupca.

Obavijest o ponovnoj dostupnosti knjiga

Obavijest o ponovnoj dostupnosti određene knjige putem e-maila je usluga, koju Vam nudimo za sve knjige koje želite kupiti, ali su trenutno rasprodane. Odmah nakon što knjiga koju želite kupiti bude ponovno dostupna, mi Vas putem Email-a obavještavamo o tome. Preko postavki za svoj korisnički račun svakodobno možete isključiti obavijest o dostupnosti.

 

Plaćanje

Koje mogućnosti plaćanja postoje?

Dostupni načini plaćanja:

1. Pouzećem (plaćanje gotovinom prilikom dostave)
2. Karticom (plaćanje kreditnom ili debitnom karticom)
3. Virmanom (plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom)

Način plaćanja odabirete prilikom zaključivanja kupovne košarice sa knjigama.

Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumjeva plaćanje gotovinom dostavljaču prilikom dostave paketa. Molimo da imate pripremljen novac prilikom dostave da se dostavljač ne mora naknadno vraćati na Vašu adresu.

U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke u poštanskom sandučiću i moguće je dogovoriti novo vrijeme dostave.

Plaćanje karticama

Na libri.hr web shopu moguće je platiti narudžbu kreditnim i debitnim karticama.

Prihvaćamo sve vodeće kreditne kartice:

* American Express
* MasterCard
* Visa
* Diners
* Maestro

American Express MasterCard Maestro Visa Diners

Ukoliko sustav odbije karticu, pokušajte selektirati drugi način plaćanja.

Plaćanje virmanom

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu zatim možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. Ako ste odabrali ovaj način plaćanja, paket s naručenim proizvodima šaljemo čim evidentiramo uplatu na našem računu.

Slučajno sam stisnuo na krivi odabir pri izboru načina plaćanja. Mogu li to ispraviti?

Da, ispravak je moguć sve dok ne potvrdite Vašu narudžbu. Jednostavno se vratite u koracima narudžbe unatrag, te odaberite drugi način plaćanja po Vašoj želji.

 

Dostava

Koji su uvjeti dostave?

Dostavu narudžbe vrši dostavna služba sa kojom poduzeće Alos d.o.o. (libri.hr) ima ugovor o suradnji u trenutku isporuke. Dostava se obavlja prema uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi. Ukoliko se narudžba koja je upućena naručitelju vrati poduzeću Alos d.o.o. (libri.hr) jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, naručitelj će o tome biti obaviješten e-mailom ili telefonom, te će mu se najkasnije u roku od tri dana ponovo pokušati dostaviti narudžbu. Ukoliko se i nakon drugog pokušaja ne uspije izvršiti dostava, narudžba će biti stornirana.

Alos d.o.o. (libri.hr) ne odgovara naručitelju za manja oštećenja ili nedostatke na isporučenim proizvodima koja su nastala kao posljedica dostave putem dostavne službe, ako oštećenja ili nedostatci ne utječu na osnovna svojstva i uporabljivost proizvoda.

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke za područje Republike Hrvatske iznosi 5 radnih dana, dok rok isporuke za inozemstvo iznosi 15 radnih dana. Ako ste odabrali plaćanje općom uplatnicom, internet bankarstvom ili virmanom, rok isporuke počinje teći od dana primitka Vaše uplate.

Koliki su troškovi dostave?

Važeći cjenik dostavnih usluga i uvjete za besplatnu dostavu možete pregledati ovdje.

Mogu li sam doći po knjige?

Molimo za razumijevanje, da zbog logističkih razloga nije moguće preuzeti knjige direktno na našem skladištu.

 

Opoziv, povrat, zamjena

Narudžbu sam izvršio greškom. Želim kupnju opozvati.

U roku od četrnaest dana imate pravo na opoziv bez navođenja razloga.

Pravo na opoziv iznosi četrnaest dana od dana kada Vi ili neka od Vas imenovana treća osoba ili osobe, a koja nije dostavljač, zaprimi ili zaprime posljednju knjigu u svoj posjed.

Da bi ostvarili pravo na opoziv, morate nas nedvojbeno izjavom obavijestiti o Vašoj odluci (n.p. putem pisma poslanog poštom, Telefax-om ili elektronskom poštom), i to na adresu poduzeća Alos d.o.o. (libri.hr), Zakučac 10c, 21310 Omiš, e-mail: kontakt@libri.hr.

Kako bi poštivali rok za pravo na opoziv, dovoljno je da nas prije isteka roka o pravu na opoziv obavijestite da ste u postupku korištenja prava na opoziv.

Koje su posljedice opoziva ?

Ukoliko iskoristite pravo na opoziv, dužni smo Vam vratiti sva plaćanja, koja smo primili od Vas, uključujući troškove dostave (iznimno dodatnih troškova, koji su nastali, ukoliko ste drugu vrstu dostave željeli, koja nije naša uobičajeno ponuđena i povoljna dostava), i to najkasnije u roku od četrnaest dana, od dana kada smo zaprimili obavijest o opozivu. Kod povrata sredstava radi opoziva, koristimo isti način plaćanja, koje ste koristili Vi pri prvobitnom plaćanju, osim ako s Vama ugovorimo neki drugi način plaćanja; u oba slučaja Vam nećemo uračunati dodatne troškove transakcije. Povrat sredstava možemo odbiti do ponovnog primitka vraćenih knjiga ili do valjanog dokaza o povratu pošiljke, ovisno o tome što prije nastupiti.

Knjige morate vratiti odmah, ali najkasnije u roku četrnaest dana od dana kada ste nas obavijestili o opozivu, i to na istu adresu sa koje ste primili pošiljku (Alos d.o.o. (libri.hr), Zakučac 10c, 21310 Omiš). Rok se smatra poštovan, ukoliko ste knjige poslali prije isteka četrnaest dana. Neposredne troškove povrata knjiga snosite Vi. Dužni ste nadoknaditi možebitni gubitak vrijednosti vraćenih knjiga, ako je nastao pri Vašem neadekvatnom rukovanju kod primitka i provjere.

Primljene knjige ne odgovaraju mojim očekivanjima. Želim ih vratiti.

Ukoliko ste primili pogrešnu, odnosno knjigu koja ne odgovara našem Opisu stanja, obratite se slobodno našoj korisničkoj podršci. Stalno unapređujemo našu kontrolu kvalitete, ali u rijetkim slučajevima se može dogoditi, da neke nedostatke ne primijetimo ili da pogrešnu knjigu isporučimo.

Obratite nam se putem naše Kontakt-forme ili direktno na ovu e-mail adresu: kontakt@libri.hr.

Nakon što usuglasite sa nama pojedinosti, pošaljite nam neodgovarajuću knjigu natrag. Uz knjigu obavezno navedite broj narudžbe. Nakon primitka i obrade Vaše povratne pošiljke, nadoknaditi ćemo Vam kupovnu cijenu i troškove dostave.

Povratne pošiljke dostavite na sljedeću adresu:

Libri – otkup i prodaja knjiga
Alos d.o.o.
Zakučac 10 c
21310 Omiš
Tel: 021 855 648 (radnim danom od 09:00 do 17:00)
 

Želim zamijeniti primljenu knjigu.

Zbog tehničkih razloga, zamjenu kupljenih knjiga ne možemo izvršiti. Sve knjige koje nam se vrate idu nakon pregleda ponovo u prodaju. Ukoliko se radilo o opozivu ili povratu, nadoknađujemo Vam kupovnu cijenu i troškove dostave. Radi svakodnevnih velikih količina poslanih pošiljki ne možemo raditi iznimke, pa Vas molimo za razumijevanje.

 

Račun

Kako ću dobiti račun za kupljene knjige?

Račun za kupljene knjige dostaviti ćemo Vam putem elektronske pošte na Vašu e-mail adresu odmah nakon primitka uplate za narudžbu. Ispostava računa ovisi o načinu plaćanja za koji ste se odlučili, pa u nekim slučajevima provedba može trajati i nekoliko dana.

Zašto na računu za knjige nije iskazan PDV?

Knjige koje prodajemo isključivo su prethodno korištene, zbog čega se na njih prema zakonu o porezu na dodatnu vrijednost primjenjuje posebni postupak oporezivanja marže za rabljena dobra, umjetnička djela, kolekcionarske ili antikne predmete. Članak 103. spomenutog zakona propisuje da prodavatelj ne smije u računima za isporučena dobra koja podliježu posebnom postupku oporezivanja marže izdvojeno iskazati iznos PDV-a.

Nisam primi-la/o račun.

Ukoliko i nakon isporuke knjiga niste primili račun, provjeriti dali ga je Vaš Spam-filter eventualno izdvojio. Ukoliko nije, obratite se našoj korisničkoj podršci putem naše Kontakt-forme ili direktno na ovu e-mail adresu: kontakt@libri.hr. Kao referencu obavezno navedite Vaše puno ime i broj Vaše narudžbe.