Ivo Raza - Pune postelje : marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu

Pune postelje : marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Turizam
Izdavač M plus
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789539511126
ISBN10 9539511127
Godina 2006
Broj stranica 269
Format 24,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

U knjizi Pune postelje - marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu, autor Ivo Raža podučava čitatelja
kako stvoriti brandove te povećati prodaju i dobit upotrebom marketinga. Knjiga je napisana i za studente i za poduzetnike, a zasniva se na osam načela koje autor iznosi i objašnjava: Branding: postizanje prodaje kroz snagu branda. Znanje: znanje je imanje
Rezultati: dugoročne strategije rješavaju kratkoročne potrebe. Sagledavanje cjeline: ne tražite kompromis između forme i sadržaja, već formom osnažite sadržaj. Kreativne financije: promišljenost umjesto rastrošnosti. Zadovoljstvo: uživajte u onom što radite. Odvažite se: budite drugačiji!
Uspjeh: natječite se sami sa sobom i težite k izvrsnosti.