Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Turizam |
Izdavač | M plus |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789539511126 |
ISBN10 | 9539511127 |
Godina | 2006 |
Broj stranica | 269 |
Format | 24,5 cm |
Obavijest |
7,07 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U knjizi Pune postelje - marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu, autor Ivo Raža podučava čitatelja
kako stvoriti brandove te povećati prodaju i dobit upotrebom marketinga. Knjiga je napisana i za studente i za poduzetnike, a zasniva se na osam načela koje autor iznosi i objašnjava: Branding: postizanje prodaje kroz snagu branda. Znanje: znanje je imanje
Rezultati: dugoročne strategije rješavaju kratkoročne potrebe. Sagledavanje cjeline: ne tražite kompromis između forme i sadržaja, već formom osnažite sadržaj. Kreativne financije: promišljenost umjesto rastrošnosti. Zadovoljstvo: uživajte u onom što radite. Odvažite se: budite drugačiji!
Uspjeh: natječite se sami sa sobom i težite k izvrsnosti.