| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Mali profesor |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789539735362 |
| ISBN10 | 953973536X |
| Godina | 2006 |
| Broj stranica | 310 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest |
7,07 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Autorica u ovoj knjizi istražuje mogućnosti pretvorbe predškolske ustanove u organizaciju koja uči - u vrtić u kojemu će djeca i odrasli imati priliku kontinuirano zajedno učiti i na tim osnovama sukonstruirati kurikulum. Inspirirana Reggio pedagogijskom koncepcijom i kao zagovornik humanističko-razvojne pedagoške koncepcije u nas, autorica istražuje otkrivanje potencijala predškolskog djeteta i promišlja stvaranje kvalitetnih uvjeta u vrtiću za njihov procvat, kako bi kurikulum bio po dječjoj mjeri, polazio od djeteta i njegovih potreba, potencijala, znatiželje i prirodne želje za znanjem. Osim teorijskih razmatranja, autorica donosi i detaljan opis i rezultate akcijskog istraživanja odgojne prakse i stvaranja predškolskog kurikuluma i vrtića kao organizacije koja uči, koji su provedeni u tri različita hrvatska vrtića. U tim vrtićima se uspjelo postići povezivanje, bliska suradnja i zajednički rad i učenje djece i odraslih, čime se u velikoj mjeri približilo konceptu organizacije koja uči.