| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Profil International |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531214483 |
| ISBN10 | 9531214484 |
| Godina | 2014 |
| Broj stranica | 272 |
| Format | 30 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Pedagoški portfolio knjiga je namijenjena stručnim suradnicima pedagozima u osnovnim i srednjim školama, autorica Jadranke Bizjak Igrec, Miljenke Galić i mr. sc. Majde Fajdetić. Pedagoški portfolio novo je izdanje Profilove biblioteke za pedagoge, stručne suradnike, stručne djelatnike i roditelje − Profil pedagogija, odgoj za život. Knjiga sadržava primjere cjelovite pedagoške dokumentacije. Autorice nude pomoć u obliku planova, upitnika, anketa, radionica, primjera praćenja učenika, načina suradnje s roditeljima i razrednicima...
Autorice navode: „U suvremenoj školi 21. stoljeća odgoj i pripremanje djece i mladih za samostalan život nemoguć je bez motiviranih i kompetentnih stručnih suradnika pedagoga. Uloga stručnog suradnika pedagoga mijenja se zbog suočavanja s novim društvenim i tehnološkim promjenama. Obveze prerastaju u ulogu voditelja, regulatora, koordinatora procesa, inovatora, organizatora, partnera/suradnika, motivatora i kreatora odgojno-obrazovnog procesa. Važno je naglasiti djelovanje pedagoga u području promatranja i analize međusobnog odnosa subjekata odgojno obrazovnog procesa, osobito u području komunikacije i unapređivanja školske i razredne klime.“
U Pedagoškom portfoliju pronaći ćete sve što je stručnom suradniku pedagogu potrebno u svakodnevnom radu.
Iz recenzije:
Pedagoški portfolio rezultat je nastojanja da se na jednom mjestu prikažu brojni instrumenti i postupci koji mogu djelatnicima razvojne službe škole olakšati inače složen rad. Autorice su pokazale izvrsno poznavanje predmetnosti rada i upustile su se u vrlo široku domenu rada stručnih suradnika, koja je zbog svoje nepreglednosti još uvijek nedostatno omeđena. Zbog toga ovo djelo, osim spomenutog bogatstva ideja o tome zašto (ciljevi), kako (metodologija) i s kojim mjerljivim rezultatima (evaluacija), implicite donosi i standarde za rad stručnih suradnika pedagoga.
Posebna je vrijednost ovog rukopisa što se temelji na osobnim iskustvima autorica, što je rezultiralo originalnim konstruktima (instrumenti – protokoli), a preuzimanje i prilagodba preuzetih instrumenata (prikupljeno je mnogo instrumenata za praćenje i dijagnostiku) svrsishodno je i organski uklopljeno u cjelinu materije.
Ovim djelom dobili smo vrijedan prilog informiranju pedagoške stručne i znanstvene javnosti o tome kako stručni suradnici mogu djelotvornije unapređivati odgojno-obrazovnu praksu u našim školama, što je trajno aktualno.
prof. dr. sc. Vladimir Jurić