| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Erudita d.o.o.,Zagreb |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789537266066 |
| ISBN10 | 9537266060 |
| Godina | 2015 |
| Broj stranica | 456 |
| Format | 21 cm |
| Obavijest |
21,49 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
KRATAK OPIS
U knjizi se tematizira pitanje izvorne pedagogijske teorijske perspektive.
Ključni razlog zbog čega ovo pitanje nije razmatrano u
pedagogiji više desetljeća jest samo-razumijevanje pedagogije
kao praktične discipline, odnosno shvaćanje da druge discipline
(filozofija, psihologija, sociologija) utemeljuju kako pedagogiju
tako i pedagošku praksu. Ovaj razlog autor i njegovi gosti (strani
i domaći) osporavaju, ukazuju na to da je izvorna pedagogijska
teorijska perspektiva njegovana u povijesti pedagogije, ali je zanemarena
i potisnuta i stoga je treba dalje kontinuirano razvijati.
Knjigu čine tri poglavlja:
1. Na putu k pedagogijskoj teorijskoj perspektivi, ili:
o značenju i značaju onog što je zanemarivano;
2. Suvremene teorijske pozicije u pedagogiji, ili:
o teoriji kao svrsi odgoja;
3. Razlikovno pedagogijsko teorijsko stajalište, ili:
o zahtjevima „izvana“ i potrebama „iznutra“.
Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagogijskom
teorijom, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno
znanstvenim novacima i asistentima), znanstvenicima drugih
znanstvenih disciplina, studentima pedagogije, diplomiranim
pedagozima, nastavnicima svih razina obrazovanja, kao i reformatorima
obrazovanja, koji ovom knjigom dobivaju odgovor na
pitanje što je smisao i svrha škole i nastave i koje forme odgoja i
obrazovanja treba održavati i razvijati, a koje re-formirati.