| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Alinea |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531801287 |
| ISBN10 | 9531801282 |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 231 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
9,30 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Polazeći od postavke da se dijete najbolje razvija kroz vlastito istraživačko djelovanje i da će postojeći svijet najbolje upoznati kroz interakciju sa svojim okruženjem, a ne kroz ponuđena, odnosno nametnuta objašnjenja svijeta, u ovoj se knjizi kroz mnoge primjere ukazuje na načine dječjeg istraživanja u predškolskoj dobi, ulogu odgajatelja u tom procesu te na predmete i pojave koje djeca istražuju. Govori se tako o zvuku, boji, svjetlosti, prirodi, o vodi i pijesku, glini, plastelinu i mnogim drugim materijalima i pojavama koje su predmet dječjeg istraživanja, otkrivanja i igre. Kroz mnoštvo uputa za organiziranje rada s djecom svakom zainteresiranom pružaju se brojne mogućnosti stvaranja istraživačke klime u vrtiću, domu i na ostalim mjestima gdje borave mališani. Knjiga je namijenjena djelatnicima u predškolskim ustanovama, učenicima, studentima i roditeljima.