| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Školska knjiga |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789530619104 |
| ISBN10 | 9530619103 |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 425 |
| Format | 24,5 cm |
| Obavijest |
9,23 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Kurikulum suvremenog odgoja, obrazovanja i škole jezgra je svake dobre obrazovne politike i, dakako, moderne pedagogijske znanosti. Danas je to jedno od središnjih pitanja svekolikih promjena na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava svake zemlje. Knjiga KURIKULUM: teorije - metodologija - sadržaj - struktura, znanstveno-istraživačka je studija grupe autora, prva, u nas, koja kazuje kako pristupiti izradi nacionalnog kurikuluma s gledišta višedisciplinarnog promišljanja cilja i zadaća, pojava i procesa današnje škole. U knjizi se nalaze znanstveno-teorijska objašnjenja, metodologijska polazišta i didaktički kriteriji za strukturiranje kurikulumskih promjena cjeloživotnog učenja u društvu znanja. Knjiga je jednako namijenjena široj prosvjetnoj javnosti, koliko i obrazovnoj politici, studentima i istraživačima koji odgoj i obrazovanje promišljaju na stručan i suvremen način. Svatko tko želi odgoj i školu humano oblikovati i proeuropski promatrati, imat će u ovoj znanstvenoj knjizi siguran oslonac.