| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Mali profesor |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789539735331 |
| ISBN10 | 9539735335 |
| Godina | 2013 |
| Broj stranica | 223 |
| Format | 22 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Da bi predškolski kurikulum bio kvalitetan, on mora skrbiti za sva područja razvoja, treba biti koncipiran objedinjeno, a ne rascjepkan po predmetnim područjima. Autorica, kao i mnogi suvremeni svjetski stručnjaci u posljednje vrijeme, naglašava potrebu integriranja sastavnica kurikuluma. U teorijskom dijelu knjige raspravlja o kurikulumu u našoj stručnoj i znanstvenoj literaturi i neslaganju s njegovim određenjem. Nadalje izlaže što se podrazumijeva pod tematskim i integriranim predškolskim kurikulumom te radom na projektu kao jednim od najprihvatljivijih oblika integriranog kurikuluma. U empirijskom dijelu detaljno opisuje i interpretira rezultate istraživanja. U prilogu su navedeni neki aspekti projekata "Drvo", "Riba", i "Bicikl".