| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Alinea |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531800020 |
| ISBN10 | 9531800022 |
| Godina | 1994 |
| Broj stranica | 209 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest |
6,72 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
emeljna svrha ove knjige, kao i edukacije odgajatelja i stručnih suradnika dječjih vrtića, što je prethodila ovoj knjizi, sastoji se u prepoznavanju i vježbanju onih socijalnih vještina i tehnika individualnoga i grupnog rada koje će utjecati na socijalno-emocionalno područje i proces razvoja i sazrijevanja djece predškolske dobi, tako da odgajatelji koji rade s djecom i njihovim roditeljima, kao i drugi stručni djelatnici dječjih vrtića, budu educirani za primjenu integralne metode. Kao što je rečeno u knjizi Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski dio, riječ je o metodi čiji je teorijski okvir humanistički pristup, a naglasak je na teorijama učenja i teorijama potreba, što se operacionaliziraju kroz komunikacijske procese.
Kako je na kraju spomenute knjige naglašeno, vođeni idejama ove metode, njenu aplikativnost vidimo, prije svega, u promijenjenom kontekstu dječjih vrtića u kojima stručno i drugo osoblje uči potrebna znanja, stječe brojne socijalne vještine, ali uči i o sebi, oslobađajući svoju kreativnost. S druge strane, daje se drukčiji smisao fenomenima koji su sastavni dijelovi sustava, što zadovoljava i potrebe djece i njihovih roditelja, kao i potrebe odraslih u vrtiću, te usavršava i procese komunikacije među svim sudionicima na koje se program primjenjuje i koji program primjenjuju. Takvim pristupom ulazimo u ekološki prostor djeteta, djelujući na njega samog, otvarajući mu prostor za zdravo odrastanje, posredstvom roditelja i stručnih djelatnika vrtića.