| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Pedagogija |
| Izdavač | Institut za društvena istraživanja |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789536218240 |
| ISBN10 | 9536218240 |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 351 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika ključno je pitanje u svakoj zemlji, budući da je
kvaliteta učiteljskog/nastavničkog kadra jedan od glavnihč initelja koji djeluju na razinu obrazovnih
postignuća učenika. Kada govorimo o poboljšanju kvalitete obrazovanja učitelja/nastavnika, treba pritom voditi računa da se nipošto ne misli samo na njihovo inicijalno visokoškolsko obrazovanje već je, iz perspektive koncepta cjeloživotnog učenja, vrlo bitno i njihovo stručno usavršavanje, odnosno trajni profesionalni razvoj. Naime, oba ta oblika obrazovanja imaju za cilj cjeloživotno usavršavanje i obnavljanje znanja i vještina učitelja/nastavnika, ali opet u funkciji poticanja cjeloživotnog učenja kod svojih učenika.