| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Odnosi s javnošću |
| Izdavač | Profil knjiga |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789533131658 |
| ISBN10 | 9533131659 |
| Godina | 2012 |
| Broj stranica | 344 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest |
16,06 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Strateški odnosi s javnošću predstavljaju u svojoj suštini najsloženiji, ali i najučinkovitiji vid komuniciranja jedne organizacije i njezinih javnosti. Objedinjavanje strateškog razmišljanja i razumijevanja poslovnih ciljeva organizacije, usklađivanje komunikacijskih s poslovnim ciljevima te upravljanje pomoću četverofaznog procesa planiranja odnosa s javnošću, složen je process koji zahtijeva znanje, resurse, ali i razumijevanje „dominantne koalicije” koja vodi organizaciju.U vremenu gospodarske krize, kada organizacije I korporacije višestruko razmatraju svaki poslovni potez, analizirajući i vrednujući sve poslovne procese, a imidž im postaje najvažnija vrijednost, strateški odnosi s javnošću još snažnije mogu doprinijeti njihovom dugoročnom pozicioniranju na tržištu na kojem posluju i donijeti im dodanu vrijednost. Svim čitateljima ove knjige želim uspješno savladavanje njezinog sadržaja sa samo jednom namjenom: da im ona služi kao vodič kroz strateško planiranje i upravljanje odnosima s javnošću. Samo će tako knjiga ispuniti svoj smisao.