Božo Skoko - Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću

Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Odnosi s javnošću
Izdavač Millenium promocija d.o.o.
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539558107
ISBN10 9539558107
Godina 2006
Broj stranica 335
Format 20 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga donosi više od 40 eseja i stotinjak praktičnih uputa za upoznavanje struke odnosa s javnošću i snalaženje u jednom od najpoželjnijih zanimanja današnjice.

Tko se može baviti odnosima s javnošću? Zašto je PR važan za uspjeh tvrtke? Upravljanje komuniciranjem – potreba i izazov modernog poslovanja. Korporacija i društvena odgovornost. Image – početak i ishodište djelovanja odnosa s javnošću. Kako ući u svijet odnosa s javnošću? Zašto žene vladaju PR svijetom? Zašto se uz odnose s javnošću veže kontroverze? Javnost i javno mišljenje kao pokretači odnosa s javnošću. Kako kreirati i odaslati poruku o sebi i svojim aktivnostima. Mjerenje uspješnosti u odnosima s javnošću. Ulagati u oglašavanje ili odnose s javnošću? Kako stvoriti odjel odnosa s javnošću u poduzeću? Imati vlastite PR stručnjake ili angažirati PR agenciju? Biti glasnogovornik. Kako graditi osobni PR. Tehnike i zamke konferencije za novinare. Kako pripremiti i održati dobar govor? Kreiranje događaja i upravljanje njima...
To su samo neka od poglavlja ove zanimljive knjige, koja na jednostavan i razumljiv način čitatelju približava kompleksan svijet odnosa s javnošću.

Posebna vrijednost knjige je i dodatak u kojem poznati hrvatski stručnjaci za odnose s javnošću iznose svoje dojmove o struci (Kristina Laco, Dubravka Jusić, Daria Mateljak Bartulin, Mario Petrović, Mihovil Bogoslav Matković, Marina Čulić Fischer, Davor Huić, Vlatka Škorić, Drenislav Žekić, Boris Hajoš, Ivica Žigić, Maja Weber, Sandro Baričević, Aleksandra Kolarić, Željko Jelić, Sanja Bach, Krešimir Macan, Ksenija Žlof, Ksenija Renko i drugi). Sjajan presjek i analiza stasanja odnosa s javnošću u Hrvatskoj.