| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Odnosi s javnošću |
| Izdavač | Hrvatska udruga za odnose s javnošću |
| Prevoditelj | Marijan Miloš |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789537713003 |
| ISBN10 | 9537713008 |
| Godina | 2009 |
| Broj stranica | 722 |
| Format | 27 cm |
| Obavijest |
15,61 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga služi kao ozbiljan i praktičan vodič za stjecanje znanja te pruža uvid u temeljito razumijevanje odnosa s javnošću. Podijeljena je u četiri dijela: u prvome dijelu riječ je o definiciji i povijesnom razvoju odnosa s javnošću, drugi dio bavi se teorijama odnosa s javnošću, treći dio govori o odnosima s medijima, o potrošačima i sponzorstvu, a u posljednjem dijelu autori pojašnjavaju odnose s javnošću u kulturi i umjetnosti te u zabavnoj industriji.