Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Odnosi s javnošću |
Izdavač | Hrvatska sveučilišna naklada |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789531694025 |
ISBN10 | 9531694028 |
Godina | 2018 |
Broj stranica | 199 |
Format | 24 cm |
Obavijest |
13,51 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama tema je koja je nedovoljno istražena u globalnim okvirima, a u Hrvatskoj ne postoje slična izdanja, pa ovu knjigu valja smatrati pionirskim djelom na tom području. Napisana je temeljem iznimnog poznavanje teorije i prakse odnosa s javnošću, što je vidljivo po pristupu, strukturi i sadržaju. Posebnost djela je što Miro Radalj prilično temeljito istražuje specifičnost odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru, uključujući strategije, taktike i alate, koji se donekle razlikuju od ostalih sektora odnosa s javnošću, ponajprije u pogledu ciljeva i javnosti.
Detaljno su analizirani različiti teorijski pristupi, a praktični pogled na stvarnost odnosa s javnošću u ovom sektoru potkrijepljen je najnaprednijim iskustvima i dobrim praksama. Sve to predstavlja bogatu riznicu znanja i iskustava, odnosno teorijskih i praktičnih primjera, koje po prvi put u Hrvatskoj imamo priliku vidjeti na jednom mjestu.
Knjiga "Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama" je pisana analitički, argumentirano, potkrijepljena je najrelevantnijim domaćim i inozemnim autorima, a istodobno je pitko i zanimljivo štivo, što će knjizi omogućiti da istodobno bude sveučilišni udžbenik i praktičan alat svima koji se svakodnevno koriste odnosima s javnošću u neprofitnom sektoru.