| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Odnosi s javnošću |
| Izdavač | Hrvatska udruga za odnose s javnošću |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789537713027 |
| ISBN10 | 9537713024 |
| Godina | 2015 |
| Broj stranica | 449 |
| Format | 22 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Prvi sveučilišni udžbenik „Odnosi s javnošću“ autorice prof. dr. sc. Ane Tkalac Verčič predstavlja izuzetno važan doprinos odnosima s javnošću kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj. Nakon stručne recenzije Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta „Odnosi s javnošću“ postala je prva knjiga koja objedinjuje praktično i teorijsko znanje u našoj struci i ima status sveučilišnog udžbenika.
Kroz petnaest poglavlja knjiga obrađuje teme povijesti odnosa s javnošću, teorija komunikacije, kriznih komunikacija, društvenih medija, odnosa s javnošću te marketinga. Također, ono po čemu se ova knjiga posebno ističe su praktični primjeri koje su kroz studije slučaja predstavili vrsni stručnjaci odnosa s javnošću s našeg područja.
James E. Gruning, profesor emeritus s Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Marylandu (SAD) ističe kako je važnost ove knjige upravo u pristupu čitateljima koje se upoznaje s velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svugdje u svijetu. Ističe da teorije obuhvaćaju ulogu odnosa s javnošću u organizacijskom strateškom menadžmentu, odnos različitih funkcija menadžmenta i odnosa s javnošću, teorije javnosti i dionika, komunikacijske teorije poput teorije difuzije, teorije postavljanja dnevnog reda, persuazije, dvosmjerne komunikacije i etike te naglašava: „Autorica dodatno izlaže program akcijskog planiranja, provođenja i evaluacije programa odnosa s javnošću. K tome pojašnjava važnost provođenja istraživanja, identifikacije problema, postavljanja ciljeva i planiranja prije provođenja programa – korak koji većina praktičara u svijetu (pa vjerojatno i Hrvatskoj) uglavnom zanemaruje.“