Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Odnosi s javnošću |
Izdavač | Promocija |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789535612155 |
ISBN10 | 9535612158 |
Godina | 2020 |
Broj stranica | 232 |
Format | 22 cm |
Obavijest |
6,28 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga „Komunikacijske vještine“ novi je naslov u literaturi s područja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Sadržaj knjige raspoređen je u četiri veća poglavlja (Komuniciranje – interpersonalna komunikacija, Verbalno i Neverbalno u interpersonalnoj komunikaciji te Javni govor i nastup, trema i strah) te jedno s podacima istraživanja interpersonalne komunikacije i separatom o govoru tijela. Kako i sam naslov sugerira, knjiga se bavi interpersonalnom komunikacijom, i to podjednako na znanstvenoj, stručnoj i praktičnoj razini koje se isprepliću kroz cijeli sadržaj. Upravo to obilježje ovu knjigu čini posebnom i izdvaja je od sličnih naslova.Knjiga će stoga biti vrlo korisna početnicima i profesionalcima, znanstvenicima i praktičarima, nastavnicima i studentima u područjima komunikologije, medija, odnosa s javnošću, kao i svima ostalima koje zanimaju ovi aspekti komuniciranja, a posebno onih koji nastupaju u javnosti ili medijima kao govornici.
Autori na vrlo zanimljiv i originalan način koriste teorijske pristupe i koncepte, koje pritom prožimaju vlastitim dugogodišnjim predavačkim i konzultantskim te poduzetničkim i govorničkim iskustvom u zemlji i inozemstvu. Struktura knjige postavljena je deduktivno, i to tako da se u prvim poglavljima obrađuju teme iz domene interpersonalne komunikacije u širem kontekstu, potom elementi verbalne i neverbalne komunikacije, da bi se u završnim poglavljima knjige elaborirali rezultati konkretnih istraživanja koja se temelje na praktičnim komunikološkim paradigmama te značenja pojedinih poruka govora tijela. Upravo zbog toga knjiga „Komunikacijske vještine“ predstavlja iskorak u shvaćanju važnosti primjene znanstvenih asertivno-komunikacijskih modela kroz optiku svakodnevnih životnih i poslovnih situacija. Kako život i društvo nisu zamislivi bez komunikacije međju pojedincima ova knjiga može biti odličan priručnik svima; početnicima i profesionalcima i svima koji žele osnaživati vlastite vještine, odnosno poboljšati svoj poslovni ili privatni imidž.