Gerald L. Manning, Barry L. Reece - Suvremena prodaja

Suvremena prodaja
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje
Izdavač Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Prevoditelj Zrinka Dujmović
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532460438
ISBN10 9532460438
Godina 2008
Broj stranica 554
Format 26,3 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 7,50 € Kupi
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 6,25 € Kupi
Prodajna cijena (Dobro stanje) 5,00 € Kupi

Udžbenik

Deseto izdanje udžbenika nudi čitateljima već provjerene osnove i nove prakse koje su potrebne kako bi se postigao uspjeh u današnjoj novoj informacijskoj ekonomiji. Naglasak je stavljen na prodavače i prodajne timove koji bi trebali biti vođeni novim principima osobne prodaje. Autori naglašavaju potrebu prodavača za uspjehom u suočavanju sa novim snagama koje stvaraju svijet prodaje i marketinga, te za redefiniciju strategije uspjeha. Dan je pregled strategije uspostave odnosa, strategije proizvoda, strategije pridobivanja kupca i strategije prezentacije... Sadrži kao dodatke: marketinški plan za pronalaženje zaposlenja, upotrebu softvera (ACT?) i simulaciju partnerske prodaje.