| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje |
| Izdavač | Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa |
| Prevoditelj | Zrinka Dujmović |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789532460438 |
| ISBN10 | 9532460438 |
| Godina | 2008 |
| Broj stranica | 554 |
| Format | 26,3 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 1,69 € Kupi |
| Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) | 1,56 € Kupi |
| Prodajna cijena (Dobro stanje) | 1,43 € Kupi |
Udžbenik
Deseto izdanje udžbenika nudi čitateljima već provjerene osnove i nove prakse koje su potrebne kako bi se postigao uspjeh u današnjoj novoj informacijskoj ekonomiji. Naglasak je stavljen na prodavače i prodajne timove koji bi trebali biti vođeni novim principima osobne prodaje. Autori naglašavaju potrebu prodavača za uspjehom u suočavanju sa novim snagama koje stvaraju svijet prodaje i marketinga, te za redefiniciju strategije uspjeha. Dan je pregled strategije uspostave odnosa, strategije proizvoda, strategije pridobivanja kupca i strategije prezentacije... Sadrži kao dodatke: marketinški plan za pronalaženje zaposlenja, upotrebu softvera (ACT?) i simulaciju partnerske prodaje.