Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje |
Izdavač | Ekonomski fakultet Sveučilišta |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789536148905 |
ISBN10 | 9536148900 |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 393 |
Format | 24 cm |
Obavijest |
9,93 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Kvalitativne značajke:
- Opći karakter knjige: udžbenik
- Stil pisanja: čitanje zahtijeva koncentraciju
- Slikovni materijal: fotografije c/b, puno, sheme
- Podrška lakoj primjeni: primjeri
- Značaj na tržištu: spoj znanja i iskustva
- Prvenstveni čitatelji: marketinški stručnjaci, profesori, studenti
- Opseg bibliografije: opsežan
Iz sadržaja:
PONAŠANJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU KRAJNJE POTROŠNJE/ OSOBITOSTI TRŽIŠTA KRAJNJE POTROŠNJE/ Ponašanje potrošača kao znanstvena disciplina/ Sudionici na tržištu krajnje potrošnje/ Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje/ Segmentacija tržišta krajnje potrošnje/ Modeli ponašanja potrošača krajnje potrošnje/ UTJECAJ OKRUŽENJA NA PONAšANJE POTROŠAČA/ Kulturno okruženje/ Gospodarske okolnosti/ Društveno okruženje/ Ostali čimbenici iz okruženja/ UTJECAJ PSIHOLOŠKlH PROCESA INDIVIDUALNIH ČIMBENlKA NA PONAšANJE POTROŠAČA/ Motivacija/ Percepcija/ Učenje i pamćenje/ Stavovi/ Ličnost/ Individualna obilježja potrošača/ PROCES DONOŠENJA ODLUKA U KUPNJI NA TRŽIŠTU KRAJNJE POTROŠNJE/ Spoznaja problema/ Traženje informacija/ Procjena alternativa/ Donošenje odluke o kupnji/ Poslijekupovno ponašanje/ DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I KVALITETA ŽIVOTA POTROŠAČA/ Konzumerizam i zaštita potrošača/ Društvena odgovornost u marketingu i kvaliteta života/ PONAšANJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU POSLOVNE POTROŠNJE/ PRlRODA POSLOVNOG TRŽIŠTA/ Osobitosti tržišta poslovne potrošnje/ Izbor ciljnog tržišta poslovne potrošnje/ ISTRAŽNANJE POSLOVNOG TRŽIŠTA I PREDVlĐANJE PRODAJE/ Informacijski sustav za istraživanje poslovnog tržišta/ Proces istraživanja poslovnog tržišta/ Predvidanje prodaje 11a poslovnom tržištu/ SNAGE OD UTJECAJA NA PONAŠANJE POSLOVNIH KUPACA/ Snage iz okruženja/ Organizacijske snage/ Snage kupovnog centra/ Osobne karakteristike/ ANALlZA PONAšANJA POSLOVNIH KUPACA/ Vrste kupnje/ Proces kupnje/ Multidimenzionalnost u analizi ponašanja poslovnih kupaca/ Interaktivnost u analizi ponašanja poslovnih kupaca/ RAZVOJ NOVIH ODNOSA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU I PONAšANJE POSLOVNlH KUPACA/ Utjecaj dinamike okruženja na ponašanje poslovnih kupaca/ Konceptualizacija odnosa i suradnje na poslovnom tržištu/ Upravljanje odnosima s dobavljačima (SCM)/ Upravljanje poslovnim kupcima (CRM)
O knjizi:
Brze i stalne promjene ne dinamiziraju poslovno okruženje. Poslovni subjekti izloženi su novim izazovima, i samo oni koji su spremni i sposobni prilagoditi se novim uvjetima poslovanja ostvaruju uspjeh. Na dinamiku okruženja utječu mnogi čimbenici kao što su razvoj tehnologije, demografska kretanja, utjecaj ekonomije, prava, društvenih i kulturnih normi, razvoj konkurencije, suradnja s dobavljačima i distributerima, ali ključni utjecaj dolazi od subjekata koji kupuju proizvode i usluge. Ovisno o tome djeluje li poslovni subjekt na tržištu krajnje potrošnje ili na tržištu poslovne potrošnje, razlikuju se krajnji potrošači i poslovni kupci. Njihov utjecaj vezan je za ponašanje i donoš