Bruno Grbac, Dina Lončarić - Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje : osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja

Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje : osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje
Izdavač Ekonomski fakultet Sveučilišta
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789536148905
ISBN10 9536148900
Godina 2010
Broj stranica 393
Format 24 cm
Obavijest 9,93
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Kvalitativne značajke:
- Opći karakter knjige: udžbenik
- Stil pisanja: čitanje zahtijeva koncentraciju
- Slikovni materijal: fotografije c/b, puno, sheme
- Podrška lakoj primjeni: primjeri
- Značaj na tržištu: spoj znanja i iskustva
- Prvenstveni čitatelji: marketinški stručnjaci, profesori, studenti
- Opseg bibliografije: opsežan
Iz sadržaja:
PONAŠANJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU KRAJNJE POTROŠNJE/ OSOBITOSTI TRŽIŠTA KRAJNJE POTROŠNJE/ Ponašanje potrošača kao znanstvena disciplina/ Sudionici na tržištu krajnje potrošnje/ Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje/ Segmentacija tržišta krajnje potrošnje/ Modeli ponašanja potrošača krajnje potrošnje/ UTJECAJ OKRUŽENJA NA PONAšANJE POTROŠAČA/ Kulturno okruženje/ Gospodarske okolnosti/ Društveno okruženje/ Ostali čimbenici iz okruženja/ UTJECAJ PSIHOLOŠKlH PROCESA INDIVIDUALNIH ČIMBENlKA NA PONAšANJE POTROŠAČA/ Motivacija/ Percepcija/ Učenje i pamćenje/ Stavovi/ Ličnost/ Individualna obilježja potrošača/ PROCES DONOŠENJA ODLUKA U KUPNJI NA TRŽIŠTU KRAJNJE POTROŠNJE/ Spoznaja problema/ Traženje informacija/ Procjena alternativa/ Donošenje odluke o kupnji/ Poslijekupovno ponašanje/ DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I KVALITETA ŽIVOTA POTROŠAČA/ Konzumerizam i zaštita potrošača/ Društvena odgovornost u marketingu i kvaliteta života/ PONAšANJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU POSLOVNE POTROŠNJE/ PRlRODA POSLOVNOG TRŽIŠTA/ Osobitosti tržišta poslovne potrošnje/ Izbor ciljnog tržišta poslovne potrošnje/ ISTRAŽNANJE POSLOVNOG TRŽIŠTA I PREDVlĐANJE PRODAJE/ Informacijski sustav za istraživanje poslovnog tržišta/ Proces istraživanja poslovnog tržišta/ Predvidanje prodaje 11a poslovnom tržištu/ SNAGE OD UTJECAJA NA PONAŠANJE POSLOVNIH KUPACA/ Snage iz okruženja/ Organizacijske snage/ Snage kupovnog centra/ Osobne karakteristike/ ANALlZA PONAšANJA POSLOVNIH KUPACA/ Vrste kupnje/ Proces kupnje/ Multidimenzionalnost u analizi ponašanja poslovnih kupaca/ Interaktivnost u analizi ponašanja poslovnih kupaca/ RAZVOJ NOVIH ODNOSA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU I PONAšANJE POSLOVNlH KUPACA/ Utjecaj dinamike okruženja na ponašanje poslovnih kupaca/ Konceptualizacija odnosa i suradnje na poslovnom tržištu/ Upravljanje odnosima s dobavljačima (SCM)/ Upravljanje poslovnim kupcima (CRM) 
O knjizi:
Brze i stalne promjene ne dinamiziraju poslovno okruženje. Poslovni subjekti izloženi su novim izazovima, i samo oni koji su spremni i sposobni prilagoditi se novim uvjetima poslovanja ostvaruju uspjeh. Na dinamiku okruženja utječu mnogi čimbenici kao što su razvoj tehnologije, demografska kretanja, utjecaj ekonomije, prava, društvenih i kulturnih normi, razvoj konkurencije, suradnja s dobavljačima i distributerima, ali ključni utjecaj dolazi od subjekata koji kupuju proizvode i usluge. Ovisno o tome djeluje li poslovni subjekt na tržištu krajnje potrošnje ili na tržištu poslovne potrošnje, razlikuju se krajnji potrošači i poslovni kupci. Njihov utjecaj vezan je za ponašanje i donoš