Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje |
Izdavač | Grupa Vern |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789539924438 |
ISBN10 | 953992443X |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 200 |
Format | 27 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Ovaj udžbenik predstavlja pogled na ekonomiju iz perspektive poduzetnika i menadžera, dakle s vrha poduzeća. U njemu su opisani elementi ekonomske teorije i opći ekonomski pojmovi kojima bi svaki poduzetnik ili menadžer trebao vladati. Pogled na mikroekonomiju iz kuta poduzetnika i menadžera nastoji se prikazati kroz svaki segment različitih ekonomskih situacija poput načina na koji poduzetnici reagiraju u pojedinim mikroekonomskim situacijama, načina opstanka na tržištu i postajanja što konkurentnijim.
Udžbenik ujedno sadrži i osnovna znanja koja su potrebna za proučavanje ostalih složenijih ekonomskih fenomena poput poslovnog planiranja, poslovnih financija, marketinga i drugih elemenata koji ulaze u detalje osnovnog ekonomskog poslovanja.