Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje |
Izdavač | Adverta |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789539971203 |
ISBN10 | 9539971209 |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 594 |
Format | 24 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
O knjizi:
Neka od najuspješnijih poduzeća, organizacija ili institucija, kako na globalnoj tako i na nacionalnim razinama, danas postoje jer su nedavno, prije nekoliko, više ili mnogo godina tržištu ponudila pravi proizvod u pravom trenutku te na pravi način. Drugi su pokušali od njih učiti, slijediti ih i/ili oponašati, ali nisu uspjeli u jednakoj mjeri ili im to uopće nije pošlo za rukom. Kako je to moguće i zašto se to događa? Što je i čemu služi marketing?
Marketing nam pomaže razumjeti i naučiti što sve stoji iza jednoga dobrog proizvoda, usluge, ili ideje. Također, on nas usmjerava kako oblikovati ponudu i općenito kako poslovati na način da se potrošači ili korisnici odluče baš za naš proizvod, uslugu ili ideju, a ne za one što ih nudi konkurencija. Knjiga će dobro poslužiti studentima marketinga, kao i ostaloj znanstvenoj i stručnoj javnosti u ovome području.
Iz sadržaja:
PRIRODA MARKETINGA/ Pojmovno određenje marketinga/ Okruženje marketinga/ Društvena odgovornost marketinga/ ANALIZA TRŽIŠNIH PRILIKA/ Istraživanje tržišta i informacijski sustavi/ Ponašanje potrošača/ Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje/ MARKETINŠKI MIKS/ Proizvod/ Cijene/ Promocija/ Prodaja i distribucija/ PLANIRANJE, KONTROLA I ORGANIZACIJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI/ Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti/ Marketinška strategija/ PITANJA I BILJEŠKE