Grupa autora - Marketing

Marketing
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Obrazovanje/školstvo - Visokoškolsko obrazovanje
Izdavač Adverta
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539971203
ISBN10 9539971209
Godina 2004
Broj stranica 594
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

O knjizi:

Neka od najuspješnijih poduzeća, organizacija ili institucija, kako na globalnoj tako i na nacionalnim razinama, danas postoje jer su nedavno, prije nekoliko, više ili mnogo godina tržištu ponudila pravi proizvod u pravom trenutku te na pravi način. Drugi su pokušali od njih učiti, slijediti ih i/ili oponašati, ali nisu uspjeli u jednakoj mjeri ili im to uopće nije pošlo za rukom. Kako je to moguće i zašto se to događa? Što je i čemu služi marketing?

Marketing nam pomaže razumjeti i naučiti što sve stoji iza jednoga dobrog proizvoda, usluge, ili ideje. Također, on nas usmjerava kako oblikovati ponudu i općenito kako poslovati na način da se potrošači ili korisnici odluče baš za naš proizvod, uslugu ili ideju, a ne za one što ih nudi konkurencija. Knjiga će dobro poslužiti studentima marketinga, kao i ostaloj znanstvenoj i stručnoj javnosti u ovome području.

Iz sadržaja:

PRIRODA MARKETINGA/ Pojmovno određenje marketinga/ Okruženje marketinga/ Društvena odgovornost marketinga/ ANALIZA TRŽIŠNIH PRILIKA/ Istraživanje tržišta i informacijski sustavi/ Ponašanje potrošača/ Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje/ MARKETINŠKI MIKS/ Proizvod/ Cijene/ Promocija/ Prodaja i distribucija/ PLANIRANJE, KONTROLA I ORGANIZACIJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI/ Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti/ Marketinška strategija/ PITANJA I BILJEŠKE