| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Humanistika - Psihologija |
| Izdavač | Naklada Slap |
| Prevoditelj | Ankica Zec |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531913331 |
| ISBN10 | 9531913331 |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 306 |
| Format | 24,5 cm |
| Obavijest |
9,87 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Djecu s deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem (engl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD) može biti teško uključiti u normalan razred, a upravljanje njihovim ponašanjem često je izazov i za roditelje i za nastavnike.
Ova knjiga proizlazi izravno iz stvarnih iskustava u razredu i obiteljskom domu te istražuje realnost življenja s ADHD-om i utvrđuje kako učinkovite strategije kontrole mogu poboljšati dječje ponašanje unutar i izvan učionice. Knjiga uvodi interdisciplinarni pristup, pružajući nastavnicima, koordinatorima za rad s djecom s posebnim obrazovnim potrebama, nastavnicima s tek završenim studijem, nastavničkim pomoćnicima (asistentima), mentorima u učenju i studentima koji rade s djecom koja imaju ADHD: strategije za postupanje kod poremećenog ponašanja načine usmjeravanja pozitivnih osobina djeteta savjete kako nastavnici mogu pružiti potporu i usmjeravati roditelje tehnike poticanja pozitivnog ponašanja savjete o suradnji koji će pomoći nastavnicima u izgradnji partnerstva s drugim stručnjacima.
Iz sadržaja
Razumijevanje ADHD sindroma; Iskustva s ADHD sindromom; ADHD i lijekovi: kratko razmatranje dokaza; ADHD i škole; Nužnost suradnje; Modeli suradnje; Intervencije u obrazovnom procesu kod ADHD sindroma; Prijedlozi za razmišljanje; Dijagnostički kriteriji za deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj (ADHD); Rječnik; Literatura; Indeks pojmova