| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Humanistika - Psihologija |
| Izdavač | Naklada Slap |
| Prevoditelj | Irma Brković, Ana Butković |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531917667 |
| ISBN10 | 9531917663 |
| Godina | 2015 |
| Broj stranica | 802 |
| Format | 28 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Dječja razvojna psihologija je opsežan sveučilišni udžbenik od 800 stranica, utemeljen na bogatom profesionalnom i osobnom iskustvu autorice, pisan iz perspektive roditelja, nastavnika i istraživača. Na izrazito sistematičan, pregledan, iscrpan i zanimljiv način, uz razumljiv i pristupačan stil pisanja, autorica je u knjizi sjedinila teoriju, istraživanja i primjenu znanja.
Knjiga sadrži 15 poglavlja podijeljenih u 5 dijelova. Sva poglavlja sadrže uvodni dio s pregledom tema koje se u pojedinom od njih obrađuju, sažetke koji zaključno naglašavaju najvažnije spoznaje iz poglavlja, te odjeljak Zapitajte se, kojim se kroz četiri vrste pitanja potiče na razmišljanje o dječjem razvoju.
Posebnost knjige je nova značajka ugrađena u tekst ZASTANITE NA TRENUTAK…koja potiče aktivno učenje, promišljanje o važnim stvarima, integraciju informacija ili se pak odnosi na vježbu kojom se razjašnjava određeni pojam.
Također, u knjizi se pojavljuju i četiri tematska okvira: Biologija i okolina, koji naglašava složen, interaktivan, dvosmjeran odnos biologije i okoline tijekom razvoja djeteta, Od istraživanja do prakse, kojim se integrira teorija, istraživanja i primjena, Kulturalni utjecaji, koji dodatno produbljuje bavljenje kulturom izuzev onog što je obrađeno unutar samog teksta, i zadnji tematski okvir Društvena pitanja, u kojem se raspravlja o širem društvenom kontekstu u kojem se dijete razvija, s posebnim naglaskom na socijalnoj politici kao ključu za osiguravanje dječje dobrobiti u današnjem svijetu.
Uz sve ove dodatke samom tekstu, u knjizi se nalaze i razne tablice, grafički prikazi i fotografije, koje korisnicima udžbenika olakšavaju stjecanje znanja.
Uz tekst koji omogućava iscrpnu razradu ovog područja, i sve dodatke koji olakšavaju i doprinose kvaliteti ovog udžbenika, ostvaren je cilj autorice, koji je bio: napisati intelektualno stimulirajući, relevantan i koristan tekst, kojim će se pokriti dubina i širina ovog područja i oslikati kompleksnost dječje psihologije te spojiti teorija i istraživanja svakodnevnog života djece.