Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Gospodarstvo |
Izdavač | Sinergija |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789536895199 |
ISBN10 | 9536895196 |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 274 |
Format | 25 cm |
Obavijest |
8,86 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga dvojice autora, Tonćija Lazibata izvanrednog profesora na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i Marka Kolakovića docenta na istom fakultetu, koncipirana je kao znanstveno djelo s obilježjima udžbenika i priručnika namjenjenog studentima ekonomskih fakulteta, kao i ekonomistima koji rade u međunarodnoj trgovini. Knjiga sadrži pet cjelina koje obrađuju pitanja iz međunarodne razmjene i međunarodnog tržišta; menadžment i strategiju poduzeća na međunarodnom tržištu; važnost kvalitete u uvjetima globalizacije, te značaj terminskig tržišta u globalnoj ekonomiji. Djelo obuhvaća važne problemske skupine iz područja međunarodnog poslovanja, a istodobno predstavlja i težnju autora da se određena problematika obradi na analitičkoj razini.