Chris Anderson - Dugi rep : zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

Dugi rep : zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Gospodarstvo
Izdavač Naklada Jesenski i Turk
Prevoditelj Karmela Cindrić
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789532223149
ISBN10 9532223142
Godina 2008
Broj stranica 286
Format 21 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

U ovoj knjizi Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. 

Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.


Chris Anderson je glavni urednik časopisa Wired. Bio je urednik poslovne rubrike u Economistu a karijeru je započeo radeći u znanstvenim časopisima Science i Nature. Nakon diplome fizike, završio je studije kvantne mehanike i znanstvenog novinarstva na Sveučilištu Berkeley u Kaliforniji.