Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Gospodarstvo |
Izdavač | Naklada Jesenski i Turk |
Prevoditelj | Karmela Cindrić |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532223149 |
ISBN10 | 9532223142 |
Godina | 2008 |
Broj stranica | 286 |
Format | 21 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U ovoj knjizi Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna.
Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.
Chris Anderson je glavni urednik časopisa Wired. Bio je urednik poslovne rubrike u Economistu a karijeru je započeo radeći u znanstvenim časopisima Science i Nature. Nakon diplome fizike, završio je studije kvantne mehanike i znanstvenog novinarstva na Sveučilištu Berkeley u Kaliforniji.