| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti |
| Izdavač | Naklada Ljevak |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531786874 |
| ISBN10 | 9531786879 |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 402 |
| Format | 27 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 6,31 € Kupi |
Opis aktivnosti i procesa neophodnih za uvođenje strategije marketinga u poduzeće. Sadrži unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najprikladnije strategije marketinga za određeno poduzeće. U knjizi su prikazani i slučajevi iz poslovne prakse: dvadeset primjera iz hrvatske i jedanaest primjera iz inozemne prakse.
Knjiga je namijenjena svima koje zanima područje marketinga. Relevantna je posebice studentima obrazovnih visokoškolskih institucija svih razina, ali i za specifične edukativne seminare namijenjene stručnjacima u praksi koji žele i trebaju sami razvijati marketinške planove. Trideset i jedan poslovni slučaj iz domaće i inozemne poslovne prakse pripremljeni su isključivo za potrebe ove knjige.
Intervjui sa direktorima i vlasnicima naših najvećih poduzeća.
Sveučilišni udžbenik