Nataša Renko - Strategije marketinga

Strategije marketinga
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti
Izdavač Naklada Ljevak
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531786874
ISBN10 9531786879
Godina 2005
Broj stranica 402
Format 27 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 6,31 € Kupi

Opis aktivnosti i procesa neophodnih za uvođenje strategije marketinga u poduzeće. Sadrži unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najprikladnije strategije marketinga za određeno poduzeće. U knjizi su prikazani i slučajevi iz poslovne prakse: dvadeset primjera iz hrvatske i jedanaest primjera iz inozemne prakse.

Knjiga je namijenjena svima koje zanima područje marketinga. Relevantna je posebice studentima obrazovnih visokoškolskih institucija svih razina, ali i za specifične edukativne seminare namijenjene stručnjacima u praksi koji žele i trebaju sami razvijati marketinške planove. Trideset i jedan poslovni slučaj iz domaće i inozemne poslovne prakse pripremljeni su isključivo za potrebe ove knjige.

Intervjui sa direktorima i vlasnicima naših najvećih poduzeća.

Sveučilišni udžbenik