Leon G. Schiffman, Leslie L. Kanuk - Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti
Izdavač Mate
Prevoditelj Marija Fridl
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9879536070792
ISBN10 9536070790
Godina 2004
Broj stranica 469
Format 24,5 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 132,00 Kn Kupi
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 110,00 Kn Kupi

VRHUNSKA KNJIGA ZA PRODAJU!  POTROŠAČ UVIJEK DONOSI KONAČNU ODLUKU!

U ovom izdanju autori pojačavaju naglasak na marketinšku strategiju, koristeći pristup koji je usmjeren na teoriju i na primjenu. Vjerujući u marketinšku koncepciju, oni nastoje zadovoljiti potrebe svojih potrošača- studenata, marketinških stručnjaka i profesora s područja ponašanja potrošača – pružajući tekst koji se lako čita i koji jasno objašnjava bitne pojmove na kojima se temelji disciplina ponašanja potrošača.

Kratak sadržaj:

Uvod
Potrošač kao pojedinac
Potrošači u svojim društvenim i kulturalnim sredinama
Proces potrošačeva donošenja odluka
Pojmovnik, kazalo