Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | Marija Fridl |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9879536070792 |
ISBN10 | 9536070790 |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 469 |
Format | 24,5 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 17,55 € (132,23 Kn) Kupi |
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) | 14,62 € (110,15 Kn) Kupi |
VRHUNSKA KNJIGA ZA PRODAJU! POTROŠAČ UVIJEK DONOSI KONAČNU ODLUKU!
U ovom izdanju autori pojačavaju naglasak na marketinšku strategiju, koristeći pristup koji je usmjeren na teoriju i na primjenu. Vjerujući u marketinšku koncepciju, oni nastoje zadovoljiti potrebe svojih potrošača- studenata, marketinških stručnjaka i profesora s područja ponašanja potrošača – pružajući tekst koji se lako čita i koji jasno objašnjava bitne pojmove na kojima se temelji disciplina ponašanja potrošača.
Kratak sadržaj:
Uvod
Potrošač kao pojedinac
Potrošači u svojim društvenim i kulturalnim sredinama
Proces potrošačeva donošenja odluka
Pojmovnik, kazalo