Leon G. Schiffman, Leslie L. Kanuk - Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti
Izdavač Mate
Prevoditelj Marija Fridl
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9879536070792
ISBN10 9536070790
Godina 2004
Broj stranica 469
Format 24,5 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 6,35 € Kupi
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 5,29 € Kupi

VRHUNSKA KNJIGA ZA PRODAJU!  POTROŠAČ UVIJEK DONOSI KONAČNU ODLUKU!

U ovom izdanju autori pojačavaju naglasak na marketinšku strategiju, koristeći pristup koji je usmjeren na teoriju i na primjenu. Vjerujući u marketinšku koncepciju, oni nastoje zadovoljiti potrebe svojih potrošača- studenata, marketinških stručnjaka i profesora s područja ponašanja potrošača – pružajući tekst koji se lako čita i koji jasno objašnjava bitne pojmove na kojima se temelji disciplina ponašanja potrošača.

Kratak sadržaj:

Uvod
Potrošač kao pojedinac
Potrošači u svojim društvenim i kulturalnim sredinama
Proces potrošačeva donošenja odluka
Pojmovnik, kazalo