Lovorka Galetić - Organizacija velikih poduzeća

Organizacija velikih poduzeća
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti
Izdavač Sinergija
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789536895458
ISBN10 9536895455
Godina 2011
Broj stranica 597
Format 25 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Naslovnica 

 

STRUČNA LITERATURA 

 

Organizacija velikih poduzeća

Organizacija velikih poduzeća

Lovorka Galetić

Cijena: 289,00 HRK

Cijena s popustom: 150,00 HRK

Količina

Dodaj u košaricu

Dodaj u listu želja

Podijeli: 

Opis

O autoru

Recenzije

Detalji proizvoda

Ova je knjiga nastala kao rezultat istraživanja provedenog u okviru znanstvenog projekta Organizacija kao izvor konkurentske prednosti hrvatskih poduzeća, sastavnog dijela znanstvenog programa Konkurentnost hrvatskih poduzeća Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa.

Poznato je da su primjerena organizacijska rješenja danas jedan od osnovnih preduvjeta ostvarivanja konkurentske prednosti. Zato treba dobro poznavati odnos organizacijskog dizajna i efektivnosti, čimbenike koji utječu na oblikovanje organizacijske strukture, načela organizacije, vertikalnu i hori-zontalnu diferencijaciju, tradicionalne i suvremene organizacijske strukture, organizacijske promjene, kulturu i sukobe, društvenu odgovornost poduzeća i integracijske procese. U želji da povežemo teoriju i praksu, ovi su aspekti organizacije, kao i brojni drugi, u svakom poglavlju najprije obrađeni teorijski, a na kraju svakog poglavlja je dat prikaz stanja u hrvatskim poduzećima.
Iako knjiga nosi naziv Organizacija velikih poduzeća, svi su osnovni aspekti i problemi organizacije obrađeni općenito, s time da se posebna pažnja posvećuje velikim poduzećima i njihovoj usporedbi s malim i srednjim poduzećima. To je pogotovo vidljivo na kraju svakog poglavlja gdje se analizira praksa hrvatskih poduzeća. Neki su dijelovi knjige, međutim, iznimno važni upravo za velika poduzeća, primjerice, dizajniranje organizacije u međunarodnoj okolini i korporativno upravljanje.
Knjiga je namijenjena studentima i menadžerima, ali i svima zainteresiranima za bolje upoznavanje organizacijskih aspekata poduzeća. Studentima nudi mogućnost da dublje rasvijetle pojedine dijelove organizacijske teorije koja ih zanima, ali i da vide kako se ona ostvaruje u praktičnom životu, u hrvat¬skim poduzećima. Menadžeri, stručnjaci i poslovni ljudi će, čitajući ovu knjigu, doći do brojnih novih spoznaja, koje će im pomoći da brže identificiraju organizacijske probleme koji se javljaju u njihovu okruženju, te da ih lakše i uspješnije riješe. Organizacija, međutim, utječe na sve nas na tako mnogo različitih načina da ne bismo smjeli prepustiti samo menadžerima i stručnjacima odluke o tome kako nešto organizirati, mijenjati i unapređivati. Postoje različiti alternativni načini organiziranja radi zadovoljavanja određenih zahtjeva u kojima svaki pojedinac može participirati ako ima dovoljno organizacijskih znanja.
U pisanju ove knjige sudjelovalo je trinaest autora. Iako je svatko na početku dobio svoj zadatak, proces pisanja je zahtijevao toliko međusobnog dogovaranja, komuniciranja i prilagođavanja da je ova knjiga zapravo rezultat pravoga timskog rada, a to je vidljivo i po tome što su neka od četrnaest poglavlja napisala dva ili čak tri autora.
Ovom prigodom zahvaljujem svima koji su pomogli da ova knjiga ugleda svjetlo dana, a posebno recenzentima koji su svojim sugestijama i prijedlozima pridonijeli kvaliteti knjige. Također zahvaljujemo našim obiteljima koje su nas hrabrile i podržavale tijekom cijelog vremena pisanja ove knjige.