Jeff Jarvis - Što bi napravio Google?

Što bi napravio Google?
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Popularna ekonomija
Izdavač Profil
Prevoditelj Dunja Vražić-Stejskal
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789533190549
ISBN10 953319054X
Godina 2010
Broj stranica 268
Format 23 cm
Obavijest 7,70
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Prijeko potreban vodič za poslovnu logiku umrežene ere
Google nije samo tvrtka, on je posve nov način razmišljanja. Jarvis radi nešto doista važno: taj novi pristup proteže na poslovanje i kulturu, pokazujući nam koliko je zapravo revolucionaran. - CHRIS ANDERSON, autor knjige Dugi rep (The Long Tail)

Smiona i vrlo korisna knjiga koja odgovara na jedno od najvažnijih pitanja današnjice: Što bi napravio Google?
Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svojeg poslovanja i svoje tehnologije, odlučio ignorirati uobičajen način razmišljanja te je danas tvrtka s najboljom reputacijom koja stalno raste i čiji posao svakim danom sve više cvjeta.
U knjizi Što bi napravio Google? koja je dijelom proročanstvo, dijelom eksperiment, dijelom manifest, a dijelom priručnik za preživljavanje, internetski impresario i rani promicatelj bloga Jeff Jarvis raščlanjuje Google – tvrtku s najbržim rastom u povijesti – kako bi otkrio četrdeset jasnih i jednostavnih pravila za poslovanje i život. Istodobno rasvjetljava novi svjetonazor internetskog naraštaja: kako prkosi i razara, ali i otvara beskrajne nove mogućnosti. Njegova su otkrića začudna, maštovita, praktična i, iznad svega, vizionarska, pokazujući čitateljima kako se svatko i sve – od korporacija do vlada, od naroda do pojedinaca – mora razvijati u Googleovoj eri. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.

U rukama vam je raritet, rad istinskog vizionara, čovjeka koji je voljan redovito i ratoborno pobijati status quo. Za pet godina mnogi će ljudi požaliti što nisu sada pročitali ovu knjigu, kad su imali priliku. Nemojte napraviti tu pogrešku. Google je ne bi napravio. - SETH GODIN, autor knjige Plava krava (Purple Cow)

Jeff Jarvis, američki novinar i bloger (često nazivan i „blogerskim junakom američkih potrošača“), radio je godinama kao kolumnist i urednik u Peopleu, New York Daily Newsu, San Francisco Examineru i Entertainment Weeklyju, kojem je bio i osnivač. Trenutačno piše kolumne za britanski Guardian, a pokretač je i tzv. BuzzMachinea (buzzmachine.com) na kojem piše svoje blogove o novim medijima