Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Popularna ekonomija |
Izdavač | Profil |
Prevoditelj | Dunja Vražić-Stejskal |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789533190549 |
ISBN10 | 953319054X |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 268 |
Format | 23 cm |
Obavijest |
7,70 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Prijeko potreban vodič za poslovnu logiku umrežene ere
Google nije samo tvrtka, on je posve nov način razmišljanja. Jarvis radi nešto doista važno: taj novi pristup proteže na poslovanje i kulturu, pokazujući nam koliko je zapravo revolucionaran. - CHRIS ANDERSON, autor knjige Dugi rep (The Long Tail)
Smiona i vrlo korisna knjiga koja odgovara na jedno od najvažnijih pitanja današnjice: Što bi napravio Google?
Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svojeg poslovanja i svoje tehnologije, odlučio ignorirati uobičajen način razmišljanja te je danas tvrtka s najboljom reputacijom koja stalno raste i čiji posao svakim danom sve više cvjeta.
U knjizi Što bi napravio Google? koja je dijelom proročanstvo, dijelom eksperiment, dijelom manifest, a dijelom priručnik za preživljavanje, internetski impresario i rani promicatelj bloga Jeff Jarvis raščlanjuje Google – tvrtku s najbržim rastom u povijesti – kako bi otkrio četrdeset jasnih i jednostavnih pravila za poslovanje i život. Istodobno rasvjetljava novi svjetonazor internetskog naraštaja: kako prkosi i razara, ali i otvara beskrajne nove mogućnosti. Njegova su otkrića začudna, maštovita, praktična i, iznad svega, vizionarska, pokazujući čitateljima kako se svatko i sve – od korporacija do vlada, od naroda do pojedinaca – mora razvijati u Googleovoj eri. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.
U rukama vam je raritet, rad istinskog vizionara, čovjeka koji je voljan redovito i ratoborno pobijati status quo. Za pet godina mnogi će ljudi požaliti što nisu sada pročitali ovu knjigu, kad su imali priliku. Nemojte napraviti tu pogrešku. Google je ne bi napravio. - SETH GODIN, autor knjige Plava krava (Purple Cow)
Jeff Jarvis, američki novinar i bloger (često nazivan i „blogerskim junakom američkih potrošača“), radio je godinama kao kolumnist i urednik u Peopleu, New York Daily Newsu, San Francisco Examineru i Entertainment Weeklyju, kojem je bio i osnivač. Trenutačno piše kolumne za britanski Guardian, a pokretač je i tzv. BuzzMachinea (buzzmachine.com) na kojem piše svoje blogove o novim medijima