Josh Bernoff,Charlene Li - Veliki val

Veliki val
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Managment
Izdavač Mate
Prevoditelj Ivana Tuđman
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532461176
ISBN10 9532461175
Godina 2010
Broj stranica 283
Format 24 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 7,20 € (54,25 Kn) Kupi

Veliki val

Kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija

Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTubeu. Oni vas definiraju na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog vala koji je trajno promijenio način na koji svijet funkcionira. Mnogim tvrtkama to predstavlja prijetnju. Vi to možete shvatiti kao prednost. U knjizi "Veliki val" dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac iaktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke,ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju.

Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desecima različitih tvrtki. Vidjet ćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta učinkovitiji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od tisuće svojih zaposlenika unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promijenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odjel te kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTubea, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.


Charlene Li potpredsjednica je i jedna od glavnih analitičara u Forrester Researchu. Odgovorna je za provođenje Forresterovih istraživanja o društvenom računalstvu i Web 2.0 tehnologiji.
Josh Bernoff potpredsjednik je i jedan od glavnih analitičara u Forrester Researchu te je začetnik Forresterovih tehnografskih anketa. Njegova istraživanja usmjerena su ka boljem razumijevanju načina na koje ljudi primjenjuju tehnologije.