Jaynie L. Smith, William G. Flanagan - Kako stvoriti konkurentsku prednost

Kako stvoriti konkurentsku prednost
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Managment
Izdavač Naklada Ljevak
Prevoditelj Nikola Krnjaić
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789531788960
ISBN10 9531788960
Godina 2007
Broj stranica 207
Format 17,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Kako stvoriti konkurentsku prednost : dajte klijentu razlog da izabere vas a ne vašu konkurenciju

Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom. 

Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća: 
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju. 
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena 
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente. 
4. Svoje "jake strane" pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima. 
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke. 

Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti. 
Jack Welch je jednom rekao: "Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati." 
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.