Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Ekonomija |
Izdavač | M.E.P. Consult |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789536807185 |
ISBN10 | 9536807181 |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 200 |
Format | 23 cm |
Obavijest |
6,51 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Uspješna prodavaonica : kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta
Na temelju bogatog osobnog iskustva (konzultant tvrtkama i institucijama, trener timovima i u poslovnim školama te 35 godina rada u Podravki) koje je započelo radom u prodavaonici, autor je napisao zanimljiv i jednostavan vodič za sve one koji izravno ili posredno sudjeluju u maloprodajnom poslovanju, ali i poslovnim ljudima izvan maloprodaje (proizvodnja, veletrgovina ...).
Velike svjetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, več su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili... može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti vlastiti put, imati vlastitu viziju i svoj identitet po kojemu će vas kupci prepoznati i dolaziti k vama. Ova če vas knjiga-priručnik uputiti kako ćete to ostvariti a da se ne uklonite, niti pokorno poklonite. Odgovorit će vam na pitanje: zašto bi kupci trebali kupovati kod VAS. I kako to postići.
Vjerojatno mnoge zaokupljaju i pomalo frustrirajuća razmišljanja, primjerice: "Veliki donose nove, nadmoćne pristupe i tehnike."; "Domaći će proizvođači sigurno morati ustuknuti pred naletom stranih marki i roba, koje se na međunarodnoj razini prilagođuju prodajnome mjestu."; "Nadolazeći znaju da kupac više od dvije trećine svojih odluka o kupnji donosi u prodavaonici."; "Stranci su dominanti, tlo nam bježi pod nogama..."
Zar je to baš tako? Čemu taj kompleks? Zašto sve to ne bi mogli svladati i domaći trgovci?