Robert Heinlein - Priručnik za menadžere

Priručnik za menadžere
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Ekonomija
Izdavač Profil International
Prevoditelj Saša Stančin
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531204729
ISBN10 9531204721
Godina 2007
Broj stranica 256
Format 21 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 4,80 € (36,17 Kn) Kupi
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 4,00 € (30,14 Kn) Kupi

Nikada prije od menadžera se nisu očekivala tako opsežna i raznovrsna znanja. Još do nedavno menadžeri su se trebali baviti samo onim za što su se specijalizirali: financijama, marketingom, informacijskom tehnologijom, ljudskim potencijalima, i tako dalje. Teme izvan njihova područja trebali su poznavati drugi. Upravljanje je bilo podijeljeno na zasebne odjeljke - usprkos očiglednoj činjenici da ni jedan element nije mogao djelovati na zadovoljavajući način, a kamoli uspješno, bez suradnje s drugima.
Danas se na ovu odvojenost gleda kao na nešto umjetno, što samo sebi onemogućava uspjeh. Ako svaki proces mora početi od potrebe kupaca i završiti njihovim potpunim zadovoljstvom, svaki menadžer mora shvaćati načela i rad marketinga. Ako je "dodana vrijednost" još jedan imperativ, svaki menadžer mora shvaćati temeljne postavke financijskih mehanizama - stvaranje dobiti ili gubitka - koji tu vrijednost određuju. Ako se vrhunski rezultati postižu vrhunskim pokretanjem vrhunskih ljudi, svaki menadžer mora postati stručnjak za rukovanje i pomaganje "ljudskim potencijalima".