P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong - Osnove marketinga

Osnove marketinga
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Ekonomija
Izdavač Mate d.o.o.
Prevoditelj Maja Martinović
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789532460230
ISBN10 9532460233
Godina 2006
Broj stranica 958
Format 27 cm
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 13,25 € (99,83 Kn) Kupi

Tvrtke koje su danas uspješne imaju jednu zajedničku odliku. Poput Nikea, njihov uspjeh proizlazi iz usredotočenosti na kupce i velikog ulaganja u marketing. Ove tvrtke u potpunosti su predane otkrivanju, usluživanju i zadovoljavanju potreba klijenata na čvrsto definiranim ciljnim tržištima. One potiču svakoga unutar organizacije da proizvede visoku kvalitetu i veću vrijednost za kupca, što dovodi do visoke razine zadovoljstva medu kupcima. Ove organizacije znaju da će, ako se pobrinu za svoje kupce, uslijediti profit i udio na tržištu.
Marketing se temelji na kupcima. Kupci su ključni element marketinškog sustava. Svatko od nas je kupac u svakom području ljudske interakcije, od potrošnje usluga u obrazovanju i zdravstvu, na pošti pa sve do letenja povoljnim zrakoplovnim kompanijama, kao i u svakoj financijskoj transakciji, od kupovanja keksa do mobilnih telefona. Stvaranje vrijednosti i zadovoljstva kupaca nalazi se u srži suvremenog marketinškog razmišljanja i prakse. Iako ćemo definicije marketinga detaljnije istražiti nešto kasnije u ovom poglavlju, možda je najjednostavnija definicija sljedeća: marketing je pružanje zadovoljstva kupcima za određeni profit. Cilj marketinga jest privući nove kupce obećavajući im veću vrijednost, te zadržavanje sadašnjih kupaca kroz pružanje zadovoljstva...