Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomske znanosti - Ekonomija |
Izdavač | Lider press |
Prevoditelj | Anita Robinić |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789539547279 |
ISBN10 | 953954727X |
Godina | 2009 |
Broj stranica | 302 |
Format | 23 cm |
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) | 12,55 € Kupi |
Rijetke su tvrtke otkrile tajnu održivog visokog rasta: momentum. Te su tvrtke naučile kako stvoriti uvjete koji vode prema izuzetnom organskom rastu koji se hrani samim sobom, neprekidno poboljšavajući poslovanje. U knjizi Momentum efekt, autor J. C. Larreche pojašnjava cjelokupni okvir stvaranja zamaha, zadržavanja i primjene njegove snage.
Koristeći se novim istraživanjima i snažnim studijama slučaja, Larreche ukazuje na nevjerojatnu ulogu zamaha u stvaranju vrijednosti. Prikazuje proces razvoja "snažnih ponuda" koje se nalaze u središtu ove snažne sile. Ova je knjiga sustavni proces za stvaranje zamaha koji se uspješno primjenjuje u svakom poslu, svakoj industriji, u svim tržišnim uvjetima. Naučit ćete kako strategijom zamaha stvoriti novu vrijednost i izgraditi vještine vodstva kojim se ostvaruje izuzetno profitabilan rast u sljedećih šest mjeseci, pet godina, pa čak i desetljeća.
Biti prvi ili nestati: iskoristiti zamah i primijeniti njegovu nevjerojatnu snagu. Kako tvrtke predvođene zamahom stvaraju 80% više dioničarske vrijednosti
Razumjeti pokretače strategije zamaha. Oblikovati snažne ponude, mobilizirati zbog rasta i više
Savladati proces zamaha: stvaranje i provedbu. Osam konkretnih koraka za primjenu dugoročne, pobjedničke strategije zamaha
Savladati pet stepenica liderskih ljestava zamaha. Kako lideri sustavno generiraju i usmjeravaju zamah