Tihomir Vranešević, Claudio Vignali, Demetris Vrontis - Upravljanje strateškim marketingom

Upravljanje strateškim marketingom
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač Accent
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789539976208
ISBN10 9539976200
Godina 2004
Broj stranica 404
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Autori polaze od teze da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način, naročito kada se radi o strateškom promišljanju. Pokazuju to Stratics modelom, koji je i okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena u tri cjeline: prvi se odnosi na marketinško promišljanje, drugi na marketinške odluke, a treći na marketinški splet (proizvo, cijena, mjesto - distribucija prodaje, promocija i usluge). U zadnjem je dijelu knjige prikaz iskustva tvrtke Tiara Paints u kojem se na podlozi teorijskih spoznaja obrađuje jedan poslovni slučaj.