Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | HUPUP |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789535563709 |
ISBN10 | 953556370X |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 527 |
Format | 26,5 cm |
Obavijest |
20,79 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Iz sadržaja:
PRODAJA KAO POSLOVNA FUNKCIJA I PROFESIJA/ Prošlost, sadašnjost i budućnost osobne prodaje/ Prodaja kao perspektivno zanimanje/ Etička i pravna pitanja u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Poznavanje proizvoda, tržišta i kupaca/ UPRAVLJANJE PRODAJNIM PROCESOM/ Pronalaženje i kvalificiranje novih kupaca/ Priprema za prodajni posjet i dolazak kupcu/ Otkrivanje kupčevih potreba i prezentiranje rješenja/ Ophođenje s prigovorima na „win-win" način/ Zaključenje prodaje i poslijeprodajno usluživanje/ NAPREDNE VJEŠTINE PRODAJE I PREGOVARANJA/ Učinkovita prodajna prezentacija/ Prodajno upravljanje na razini prodavača i prodajne organizacije/ Znanja i vještine učinkovitog poslovnog pregovaranja/ Pripreme za uspješno pregovaranje/ Pregovarački susret i radnje nakon postignutog sporazuma
O knjizi:
Osnovna je svrha ove knjige predstaviti dinamično i izazovno poslovno područje prodaje s posebnim isticanjem onih oblika prodavanja koji se oslanjaju na međuljudski kontakt kao najdjelotvorniju metodu u najvećem broju situacija.
Nekoliko razloga zašto morate imati ovu knjigu:
- Knjiga/sveučilišni udžbenik koji dopadljivim i pristupačnim stilom pisanja predstavlja složeno poslovno područje prodaje i pregovaranja
- Integralno su predstavljena sva relevantna područja prodajne znanosti, vještine i struke u tri glavna dijela knjige i 15 poglavlja
- Olakšano je snalaženje i učinkovito usvajanje znanja čitatelja korištenjem izdvojenih ciljeva, sažetaka, ključnih pojmova, pitanja za raspravu i ponavljanje
- Svako je poglavlje obogaćeno nizom praktičnih primjera
- Djelo utemeljeno na dosezima najbolje poslovne prakse domaćeg i inozemnog poslovnog okruženja
- Napisala ga je hrvatska autorica uvažavajući specifičnosti lokalnog gospodarskog prostora i aktualnih tržišnih uvjeta
- Namijenjeno svima koji ozbiljno promišljaju vlastitu poslovnu budućnost