Marija Tomašević Lišanin - Profesionalna prodaja i pregovaranje

Profesionalna prodaja i pregovaranje
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač HUPUP
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789535563709
ISBN10 953556370X
Godina 2010
Broj stranica 527
Format 26,5 cm
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 21,90 € Kupi

Iz sadržaja:
PRODAJA KAO POSLOVNA FUNKCIJA I PROFESIJA/ Prošlost, sadašnjost i budućnost osobne prodaje/ Prodaja kao perspektivno zanimanje/ Etička i pravna pitanja u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Poznavanje proizvoda, tržišta i kupaca/ UPRAVLJANJE PRODAJNIM PROCESOM/ Pronalaženje i kvalificiranje novih kupaca/ Priprema za prodajni posjet i dolazak kupcu/ Otkrivanje kupčevih potreba i prezentiranje rješenja/ Ophođenje s prigovorima na „win-win" način/ Zaključenje prodaje i poslijeprodajno usluživanje/ NAPREDNE VJEŠTINE PRODAJE I PREGOVARANJA/ Učinkovita prodajna prezentacija/ Prodajno upravljanje na razini prodavača i prodajne organizacije/ Znanja i vještine učinkovitog poslovnog pregovaranja/ Pripreme za uspješno pregovaranje/ Pregovarački susret i radnje nakon postignutog sporazuma

O knjizi:
Osnovna je svrha ove knjige predstaviti dinamično i izazovno poslovno područje prodaje s posebnim isticanjem onih oblika prodavanja koji se oslanjaju na međuljudski kontakt kao najdjelotvorniju metodu u najvećem broju situacija.

Nekoliko razloga zašto morate imati ovu knjigu:

- Knjiga/sveučilišni udžbenik koji dopadljivim i pristupačnim stilom pi­sanja predstavlja složeno poslovno područje prodaje i pregovaranja

- Integralno su predstavljena sva relevantna područja prodajne znano­sti, vještine i struke u tri glavna dijela knjige i 15 poglavlja

- Olakšano je snalaženje i učinkovito usvajanje znanja čitatelja korište­njem izdvojenih ciljeva, sažetaka, ključnih pojmova, pitanja za raspra­vu i ponavljanje

- Svako je poglavlje obogaćeno nizom praktičnih primjera

- Djelo utemeljeno na dosezima najbolje poslovne prakse domaćeg i ino­zemnog poslovnog okruženja

- Napisala ga je hrvatska autorica uvažavajući specifičnosti lokalnog gospodarskog prostora i aktualnih tržišnih uvjeta

- Namijenjeno svima koji ozbiljno promišljaju vlastitu poslovnu buduć­nost