Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | Valentina Šarac Lekić |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532463941 |
ISBN10 | 9532463941 |
Godina | 2018 |
Broj stranica | 208 |
Format | 24 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
UČINKOVITI PRODAJNI PROGRAM ZA PRONALAZAK NOVIH MOGUĆIH KUPACA, OTKRIVANJE NJIHOVIH POTREBA I ZAPISIVANJE NJIHOVIH NARUDŽBI
Prodajne tehnike prepune su pronicljivih, provjerenih pojmova, alata i tehnika za postizanje izvrsnih rezultata za vašu kompaniju tako što nude neodoljivu vrijednost vašim kupcima. Bez obzira na to koji je vaš proizvod ili usluga, ova praktična dopuna McGraw-Hillovog izdanja serije Briefcase Books usredotočene na rezultate daje vam:
Postepene strategije za uspješnu primjenu novog prodajnog sustava IMPACT
Snažna kvalifikacijska pitanja kako biste odredili je li netko kupac ili samo troši vaše vrijeme
Deset načina kako se učinkovitije pozicionirati
Iako je izrazito teško postići probitačan uspjeh u prodaji, pravila su vrlo jasna. Prodajne tehnike predstavit će vam ta pravila te vam ponuditi zasebne, moderne ideje i strategije kako ih dosljedno koristiti i pretvoriti moguće u stvarne kupce.
Kratki sadržaj:
Prodaja 21. stoljeća
Profesionalna prodaja: unutarnje tajne
Usredotočenost, postavljanje, ulaganje
Korak istraživanja (prvi dio): pozicioniranje
Korak istraživanja (drugi dio): traženje kupaca
Korak istraživanja (treći dio): istraživanje tržišta
Korak upoznavanja: privlačenje kupca licem u lice
Korak ispitivanja: postavljanje pitanja koja
osiguravaju prodaju
Korak primjene: postići da vaš proizvod ili
usluga rješava problem
Korak uvjeravanja: uvjeriti svog mogućeg kupca
Korak zaključivanja: sklapanje i zaključivanje
Kako postići i zadržati prodajni zamah