Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | Informator |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789531700795 |
ISBN10 | 9531700796 |
Godina | 1999 |
Broj stranica | 366 |
Format | 24,5 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga je namijenjena ponajprije studentima, no ona je i korisno štivo i menadžerima svih razina u svim organizacijama pri donošenju odluka.
Pored utvrđivanja osnova poslovnog odlučivanja, prikazane su teorije i čimbenici odlučivanja. Detaljno je objašnjen i proces odlučivanja, uključujući i proaktivni pristup odlučivanju. Posebno su obrađeni organizacijski i psihološki aspekti odlučivanja, a vrlo detaljno su opisane i metode odlučivanja te sustavi za potporu odlučivanju. Udžbenik je prožet novim, suvremenim pristupom izučavanju problema odlučivanja, koji se temelji na sinergiji ekonomskih znanja te znanja iz matematike i informatike.