Marija Tomašević Lišanin - Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja

Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač HUPUP
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789535563716
ISBN10 9535563718
Godina 2010
Broj stranica 359
Format 26,5 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 18,78 € Kupi
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 15,65 € Kupi

Knjiga "Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja" nastala je na temelju kvalitativnog istraživačkog pristupa - analize poslovnih slučajeva. Svaki od dvadeset i tri poslovna slučaja koji su našli svoje mjesto u ovoj knjizi,u nju su uvršteni prema pomno definiranim kriterijima.Relevantni kriteriji za odabir pojedine teme ili poduzeća bili su dobra povezanost ili usklađenost s postojećim suvremenim prodajnim konceptima ili najboljim prodajnim praksama koje poznajemo iz razvijenog okruženja.Poslovne organizacije koje su prikazane i analizirane,birane su ciljanim izborom i tako da se pokriju najrazličitija područja gospodarskih ili društvenih djelovanja i s njima povezanih prodajno-pregovaračkih aktivnosti.Svaki poslovni slučaj naslovom najavljuje obrađivanu temu,a popraćen je i kratkim sažetkom ili osvrtom na temeljne ciljeve te se upućuje na njegovu povezanost s teorijskim konceptima sadržanim u knjizi " Profesionalna prodaja i pregovaranje " s kojom čini dobro nadopunjujuću cjelinu.

- Zbirka pažljivo odabranih poslovnih situacija i njihovih analiza
- Zastupljenost različitih gospodarskih sektora i njima svojstvenih na­čina prodavanja i pregovaranja
- Predstavljanje domaćih i inozemnih poslovnih subjekata i njihove prakse prodavanja i pregovaranja na tuzemnom i inozemnim tržištima
- Naglasak na ljude, aktere poslovanja, njihova obilježja, uspjehe i iza­zove
- Slikoviti prikazi i deskriptivni opisi popraćeni kvantitativnim analizama - 23 dubinska prikaza poslovnih organizacija i istaknutih prodajnih profesionalaca
- Problemska pitanja za bolje povezivanje teorije s praksom
- Korisno štivo za napredne i za one koji tek ulaze u svijet prodaje i pregovaranja