Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | Masmedia |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789531570367 |
ISBN10 | 9531570361 |
Godina | 1995 |
Broj stranica | 831 |
Format | 23,5 cm |
Prodajna cijena (Dobro stanje) | 12,52 € Kupi |
Pred vama je treće izdanje Poslovnog rječnika, knjige čija su izdanja u znanstveno-stručnim i poslovnim krugovima dočekana i prihvaćena kao sustavan i cjelovit doprinos našem suvremenom tržišnom gospodarstvu. Na poticaj i sugestije brojnih korisnika (poslovnih ljudi i poduzetnika, stručnjaka, nastavnika i studenata na fakultetima i u stručnim srednjim školama) priređeno je treće znatno izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Treće izdanje, uz nove pojmove, sadrži, također, poseban englesko-hrvatski i njemačko-hrvatski rječnik poslovnog nazivlja, svaki s više od 5500 izraza. U knjizi je objašnjeno 5800 pojmova, izraza, kratica, procesa i institucija s područja ekonomike i organizacije poduzeća, tržišta, cijena i monetarne ekonomije, menedžmenta i strateškog upravljanja, bankarstva i burzovnog poslovanja, unutrašnje i vanjske trgovine, carine i carinskog postupka, domaćih i međunarodnih financija, računovodstva i revizije, marketinga i poslovnih komunikacija, distribucije i logistike, promocije i psihotehnike, trgovačkog i gospodarskog prava, osiguranja, poslovne statistike i matematike, makroekonomske politike, informatike i ekologije.