Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532461244 |
ISBN10 | 9532461248 |
Godina | 2012 |
Broj stranica | 213 |
Format | 24 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 11,28 € Kupi |
Pod utjecajem globalizacije i nove tehnologije strategija određivanja cijena veoma je bitna za postizanje konkurentnosti na tržištu i privlačenju novih kupaca. Autori u knjizi otkrivaju inovativne strategije poznatih tvrtki koje su iskoristile nove mogućnosti okrenuvši ih u svoju korist i poboljšale profitabilnost. Njihovo iskustvo upućuje na važnost orijentiranosti na kupca, diferencirano određivanje cijena i modele pametnog određivanja cijena (npr. princip "plati koliko želiš", "plati ako djeluje", "sam odredi cijenu“...). Na kraju je kazalo imena i pojmova.