| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
| Izdavač | Mate |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789532461244 |
| ISBN10 | 9532461248 |
| Godina | 2012 |
| Broj stranica | 213 |
| Format | 24 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 3,12 € Kupi |
Pod utjecajem globalizacije i nove tehnologije strategija određivanja cijena veoma je bitna za postizanje konkurentnosti na tržištu i privlačenju novih kupaca. Autori u knjizi otkrivaju inovativne strategije poznatih tvrtki koje su iskoristile nove mogućnosti okrenuvši ih u svoju korist i poboljšale profitabilnost. Njihovo iskustvo upućuje na važnost orijentiranosti na kupca, diferencirano određivanje cijena i modele pametnog određivanja cijena (npr. princip "plati koliko želiš", "plati ako djeluje", "sam odredi cijenu“...). Na kraju je kazalo imena i pojmova.