Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | Hrvatska udruga za odnose s javnošću |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789539527400 |
ISBN10 | 9539527406 |
Godina | 2006 |
Broj stranica | 182 |
Format | 23,5 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Autorica ove knjige je voditeljica School of Bussines Strategy i profesor na Leeds Bussines School. Prije akademske karijere radila je na različitim poslovima vezanim uz odnose s javnošću. U svojem radu vodi se definicijom Britanskog instituta za odnose s javnošću koji daje definiciju da su "odnosi s javnošću planirani i kontrolirani napori za uspostavljanjem i održavanjem dobre volje i uzajamnog razumijevanja između organizacije i njenih javnosti". Ova je knjiga temeljena na datoj definiciji.
Sastoji se od poglavlja:
Planirnje i upravljanje može biti zabavno
Ukupno značenje odnosa s javnošću
Početak procesa planiranja
Analiza
Određivanje ciljeva
Povezivanje javnosti i poruka
Strategija i taktike
Terminski plan i resursi i
Znati rezultate : evaluacija i revizija.