Anne Gregory - Odnosi s javnošću : planiranje i upravljanje kampanjama

Odnosi s javnošću : planiranje i upravljanje kampanjama
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač Hrvatska udruga za odnose s javnošću
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539527400
ISBN10 9539527406
Godina 2006
Broj stranica 182
Format 23,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Autorica ove knjige je voditeljica School of Bussines Strategy i profesor na Leeds Bussines School. Prije akademske karijere radila je na različitim poslovima vezanim uz odnose s javnošću. U svojem radu vodi se definicijom Britanskog instituta za odnose s javnošću koji daje definiciju da su "odnosi s javnošću planirani i kontrolirani napori za uspostavljanjem i održavanjem dobre volje i uzajamnog razumijevanja između organizacije i njenih javnosti". Ova je knjiga temeljena na datoj definiciji.

Sastoji se od poglavlja:

Planirnje i upravljanje može biti zabavno

Ukupno značenje odnosa s javnošću

Početak procesa planiranja

Analiza

Određivanje ciljeva

Povezivanje javnosti i poruka

Strategija i taktike

Terminski plan i resursi i 

Znati rezultate : evaluacija i revizija.