Anne Gregory - Odnosi s javnošću : planiranje i upravljanje kampanjama

Odnosi s javnošću : planiranje i upravljanje kampanjama
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač Hrvatska udruga za odnose s javnošću
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539527400
ISBN10 9539527406
Godina 2006
Broj stranica 182
Format 23,5 cm
Prodajna cijena (Dobro stanje) 52,00 Kn Kupi

Autorica ove knjige je voditeljica School of Bussines Strategy i profesor na Leeds Bussines School. Prije akademske karijere radila je na različitim poslovima vezanim uz odnose s javnošću. U svojem radu vodi se definicijom Britanskog instituta za odnose s javnošću koji daje definiciju da su "odnosi s javnošću planirani i kontrolirani napori za uspostavljanjem i održavanjem dobre volje i uzajamnog razumijevanja između organizacije i njenih javnosti". Ova je knjiga temeljena na datoj definiciji.

Sastoji se od poglavlja:

Planirnje i upravljanje može biti zabavno

Ukupno značenje odnosa s javnošću

Početak procesa planiranja

Analiza

Određivanje ciljeva

Povezivanje javnosti i poruka

Strategija i taktike

Terminski plan i resursi i 

Znati rezultate : evaluacija i revizija.