Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
Izdavač | Mate |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789532460087 |
ISBN10 | 953246008X |
Godina | 2006 |
Broj stranica | 216 |
Format | 23 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 2,57 € Kupi |
Kako ostvariti konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluge, osnovna je tema autora A. Gustafssona i M. D. Johnsona. Sposobnost razvijanja i pružanja vrhunske usluge ključna je za poslovnu strategiju i uspjeh. Unatoč tomu, vrlo mali broj organizacija sposoban je stvoriti sveobuhvatan program za razvoj usluge. Autori u knjizi nastoje pomoći upravo tim kompanijama, menadžerima i poduzetnicima kako bi uspješnije konkurirali tijekom ta tri paralelna procesa: održavanje usluge, poboljšanje radne uspješnosti te inovacija usluge.