Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen - Međunarodni marketing

Međunarodni marketing
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač Masmedia
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531570992
ISBN10 953157099X
Godina 1999
Broj stranica 891
Format 26,5 cm
Prodajna cijena (Dobro stanje) 3,02 € Kupi

Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje sve relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda i usluga. Autori se stručno i znanstveno bave zakonskim okruženjem, poslovnom kulturom istraživanjem stranih tržišta. Predmet interesa autora je marketinška distribucija, promocija i propaganda te odnosi s javnošću. 
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.