| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
| Izdavač | Masmedia |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531570992 |
| ISBN10 | 953157099X |
| Godina | 1999 |
| Broj stranica | 891 |
| Format | 26,5 cm |
| Prodajna cijena (Dobro stanje) | 5,78 € Kupi |
Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje sve relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda i usluga. Autori se stručno i znanstveno bave zakonskim okruženjem, poslovnom kulturom istraživanjem stranih tržišta. Predmet interesa autora je marketinška distribucija, promocija i propaganda te odnosi s javnošću.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.