P. Kotler, J. T. Bowen, J. C. Makens - Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač Mate
Prevoditelj Ivana Grabar ... et al.
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532461039
ISBN10 9532461035
Godina 2010
Broj stranica 940
Format 26 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 300,00 Kn Kupi
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 249,99 Kn Kupi

Knjiga  koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige.
Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu  i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.
Kotler, Bowen, Makens

Kratki sadržaj:
I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
3. Uloga marketinga u strateškom planiranju
II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
4. Marketinško okruženje
5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje
6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji
7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima
8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu
III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
9. Izrada i upravljanje proizvodima
10. Unutarnji marketing
11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete
12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena
13. Distribucijski kanali
14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja
15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje
16. Profesionalna prodaja
IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing
18. Destinacijski marketing
19. Marketinški plan za sljedeću godinu

Philip Kotler profesor je međunarodnog marketinga, odlikovan počasnom titulom S. C. Johnson & Son Distinguished Professor, na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Sveučilište Northwestern. Profesor Kotler jedan je od vodećih auto­riteta u području marketinga. Magistrirao je ekonomiju na Sveučilištu u Chicagu, a doktorirao u istom području na MIT-ju. Dr. Kotler koautor je knjige Osnove mar­ketinga (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2006.) te autor knjige