| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
| Izdavač | Beletra |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789538209543 |
| ISBN10 | 9538209540 |
| Godina | 2023 |
| Broj stranica | 280 |
| Format | 21 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 18,20 € Kupi |
Dobrom prezentacijom ostvarit ćemo poslovni cilj, ali nećemo znati što bismo mogli postići još boljom prezentacijom, jedan je od motivirajućih zaključaka koje Luka Krejči plasira u svom ilustriranom priručniku „Kuharica prezentacija“. Savjeti za osmišljavanje i izvedbu uspješne prezentacije u „Kuharici prezentacija“ formulirani su u obliku recepata, a svaki od njih, kao u pravoj kuharici, prati vizualni prikaz na posljednjoj stranici. Iako koristi slajdove, svojom „kuharicom“ autor brani stav da su slajdovi, Powerpoint i programi koji su postali nezaobilazni pri održavanju prezentacija, samo alat, a osnova prezentacije je priča koja osim činjenica sadrži i emotivnu komponentu. Povratna informacija o uspješnosti stiže vrlo brzo, budući da se svaka prezentacija vrednuje isključivo ostvarivanjem cilja koji se njome postiže, a ne, suprotno uvriježenom mišljenju, odobravanjima i aplauzom. Luka Krejči u svojoj knjizi razbija mnoge okorjele predrasude o prezentacijama, a među njima i onu da sadržaj čini samo 7 posto ukupnog dojma o prezentaciji, dok su mnogo važniji govor tijela i ton glasa. Ta se predrasuda neopravdano održala pola stoljeća, iako se poslovne odluke ne donose na temelju govora tijela, argumentira autor. Trend zastupljenosti prezentacija je uzlazan, a prezentacije se primjenjuju od osnovne škole preko fakulteta do znanstvenih instituta i svih razina upravljanja u tvrtkama i u politici, stoga Luka Krejči procjenjuje da će se njegova knjiga koristiti i sljedećih desetljeća, a s obzirom na važnost ljudskog faktora u prezentacijama, AI ga neće zamijeniti. Kuharica prezentacija opremljena je jasnim grafikonima i duhovitim i upečatljivim ilustracijama Hane Tintor, koje komentiraju poslovne situacije i zorno prikazuju najčešće pogreške koje treba izbjeći.