| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija |
| Izdavač | - |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789539527424 |
| ISBN10 | 9539527422 |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 228 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
G. Green čitatelje želi uputiti kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta, kako razumjeti kreativni proces i upravljati osobnom kreativnom dimenzijom. Proučava i kreativne organizacije te navodi načine na koje tvrtke i organizacije mogu poboljšati svoju cjelokupnu kreativnost i stvoriti kulturu kreativnosti. Kreativnost je jedna od ključnih vještina stručnjaka za odnose s javnošću, koja stvara dodanu vrijednost kampanjama za odnose s javnošću, a često je i presudan faktor njihove uspješnosti, te je knjiga korisna svima koji se bave odnosima s javnošću, neovisno o području u kojem rade.
Prijevod trećeg engleskog izdanja knjige, koja u odnosu na prvo, uključuje nova poglavlja o načinima popravljanja fleksibilnog mišljenja, korištenja kreativnosti kao instrumenta savjetovanja te poučava kako prepoznati nove prilike. Knjiga nudi praktične primjere i temelji se na istraživanjima onih osoba koje kolege iz PR profesije smatraju "kreativnima". Autor čitatelja nudi niz savjeta za korištenje i upravljanje različitim tehnikama, savjeta za sakupljanje kreativnih ideja te ga vodi kroz pet faza - pet "I" kreativnog procesa: informacija, inkubacija, iluminacija, integracija i ilustracija. Uvjereni smo da će ova knjiga pomoći stručnjacima da dublje shvate srž kreativnog procesa i da ga iskoriste za postizanje veće učinkovitosti u svom poslu.
Andy Green jedan je od vodećih britanskih stručnjaka za komunikacije i kreativnost, vodi svoju agenciju za odnose s javnošću i marketing, a iza sebe ima 25 godišnje iskustvo u profesiji odnosa s javnošću. Karijeru je počeo kao savjetnik za odnose s javnošću u Vijeću grofovije Južni Yorkshire, a potom je radio kao stručnjak u internim odjelima za odnose s javnošću privatnih kompanija, javnom sektoru, kao i agencijama za odnose s javnošću. Svoje agenciju za odnose s javnošću GREEN communications i kreativnu agenciju Creativity@work osnovao je 1993. godine. Osvojio je brojne stručne nagrade za svoj kreativni rad i vodi obrazovne programe o kreativnosti za britanski Institut za odnose s javnošću te brojne vodeće agencije i organizacije. Voditelj je i Wakefield Media and Creativity Centra, a autor je još jedne knjige „Učinkovite osobne komunikacijske vještine za odnose s javnošću" (Effective Personal Communication Skills for Public Relations).