Andy Green - Kreativnost u odnosima s javnošću

Kreativnost u odnosima s javnošću
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač -
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539527424
ISBN10 9539527422
Godina 2007
Broj stranica 228
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

G. Green čitatelje želi uputiti kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta, kako razumjeti kreativni proces i upravljati osobnom kreativnom dimenzijom. Proučava i kreativne organizacije te navodi načine na koje tvrtke i organizacije mogu poboljšati svoju cjelokupnu kreativnost i stvoriti kulturu kreativnosti. Kreativnost je jedna od ključnih vještina stručnjaka za odnose s javnošću, koja stvara dodanu vrijednost kampanjama za odnose s javnošću, a često je i presudan faktor njihove uspješnosti, te je knjiga korisna svima koji se bave odnosima s javnošću, neovisno o području u kojem rade.

Prijevod trećeg engleskog izdanja knjige, koja u odnosu na prvo, uključuje nova poglavlja o načinima popravljanja fleksibilnog mišljenja, korištenja kreativnosti kao instrumenta savjetovanja te poučava kako prepoznati nove prilike. Knjiga nudi praktične primjere i temelji se na istraživanjima onih osoba koje kolege iz PR profesije smatraju "kreativnima". Autor čitatelja nudi niz savjeta za korištenje i upravljanje različitim tehnikama, savjeta za sakupljanje kreativnih ideja te ga vodi kroz pet faza - pet "I" kreativnog procesa: informacija, inkubacija, iluminacija, integracija i ilustracija. Uvjereni smo da će ova knjiga pomoći stručnjacima da dublje shvate srž kreativnog procesa i da ga iskoriste za postizanje veće učinkovitosti u svom poslu.

Andy Green jedan je od vodećih britanskih stručnjaka za komunikacije i kreativnost, vodi svoju agenciju za odnose s javnošću i marketing, a iza sebe ima 25 godišnje iskustvo u profesiji odnosa s javnošću. Karijeru je počeo kao savjetnik za odnose s javnošću u Vijeću grofovije Južni Yorkshire, a potom je radio kao stručnjak u internim odjelima za odnose s javnošću privatnih kompanija, javnom sektoru, kao i agencijama za odnose s javnošću. Svoje agenciju za odnose s javnošću GREEN communications i kreativnu agenciju Creativity@work osnovao je 1993. godine. Osvojio je brojne stručne nagrade za svoj kreativni rad i vodi obrazovne programe o kreativnosti za britanski Institut za odnose s javnošću te brojne vodeće agencije i organizacije. Voditelj je i Wakefield Media and Creativity Centra, a autor je još jedne knjige „Učinkovite osobne komunikacijske vještine za odnose s javnošću" (Effective Personal Communication Skills for Public Relations).