Gary Vaynerchuk - Ekonomija zahvalnosti

Ekonomija zahvalnosti
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija
Izdavač Znanje
Prevoditelj Marija Perišić
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789533242095
ISBN10 9533242094
Godina 2011
Broj stranica 236
Format 23 cm
Obavijest 19,13
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Uvažavanje je tajna izgradnje održivog poslovanja, a Gary je podrobno objasnio zašto je to više nego ikad važno u svijetu višeplatformne prodaje i medija.

Ekonomija zahvalnosti nije apstraktan pojam ili luda poslovna strategija – riječ je o stvarnom pojmu, o načinu na koji komuniciramo, kupujemo i prodajemo, način na koji tvrtke i potrošači dolaze u kontakt putem interneta te u stvarnom svijetu. Internet, na kojem je ekonomija zahvalnosti rođena, potrošačima je ponovno omogućio da izraze svoje mišljenje, a nevjerojatna moć njihovih stavova na društvenim mrežama pokazuje da se tvrtke i brendovi moraju natjecati na posve drugoj razini od one na koju su naviknuli. U ovoj knjizi poduzetnik Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu, bez obzira koliko ona velika bila, rabeći društvene platforme koje prenose mišljenja njihovih kupaca. Tvrtke i brendovi koji ukrote moć društvenih mreža i svoju kulturu poslovanja usmjere prema mušterijama, izdvojit će se iz mnoštva i najviše zaraditi.

Puna Vaynerchukove prostodušnosti i duhovitosti, uz brojne stvarne primjere tvrtki koje su se okoristile primjenom načela ekonomije zahvalnosti, ova nam knjiga otkriva kako tvrtke mogu ukrotiti sve promjene i izazove svojstvene društvenim medijima i pretvoriti ih u nevjerojatne mogućnosti zarade i rasta.
Gary Vaynerchuck je vrlo dinamična osoba koja svojim predavanjima oduševljava publiku, a nedavno je pokrenuo novi interaktivni projekt Daily Grape gdje obrađuje teme iz svijeta vina koristeći se pritom društvenim mrežama. On je poslovni guru i samouki vinski stručnjak koji je unio revoluciju u vinsku industriju svojim blogom Wine Library TV. Askmen.com ga je 2009. uvrstio na popis 49 najutjecajnijih osoba, a časopis BusinessWeek među 20 osoba koje bi svaki poduzetnik trebao slijediti.