| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Popularna ekonomija |
| Izdavač | Alinea |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531801133 |
| ISBN10 | 9531801134 |
| Godina | 2003 |
| Broj stranica | 159 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest |
7,87 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U knjizi se govori o sastancima kao obliku rada kroz koji se uz poštivanje demokratskih načela komuniciranja dogovaraju pojedinačni i grupni interesi za zajedničku dobit poduzeća ili ustanove. Najvažniji su naravno sudionici sastanaka i o njima se raspravlja u prvom poglavlju. Zastupljene su sve vrste sudionika od slušatelja, diskutanata do voditelja, s osvrtom na tipologiju i ponašanje. U drugom dijelu se govori o načelima uspješnog komuniciranja dok se u trećem obrađuje primjena komunikacijskih tehnologija u timskom radu. Četvrti dio sadrži vrste sastanaka, razvrstane prema broju sudionika, sadržaju, načinu i oblicima rada te prema ciljevima. Peti dio obrađuje pripremu vođenje i zaključivanje sastanka.