| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Popularna ekonomija |
| Izdavač | Lider press |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789539547217 |
| ISBN10 | 9539547210 |
| Godina | 2006 |
| Broj stranica | 252 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
10,34 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga s područja "data mininga", odnosno poslovne inteligencije, o praktičnoj iskoristivosti metoda poslovne inteligencije u svakodnevnome poslovanju. Knjiga se sastoji od četiri glavne cjeline: zlatna groznica informacijskoga doba, kako uspješno koristiti metode otkrivanja znanja iz baza podataka, poslovna inteligencija u primjeni te otkrivanje znanja - strateška prednost poslovanja budućnosti. Goran Klepac, stručnjak s područja "data mininga", autor je cjelokupnog teksta knjige, osim onog pod naslovom "Povećanje djelotvornosti prodaje tekstilnih i srodnih proizvoda", kojemu je autor Leo Mršić. Na koricama je bilješka o autorima.